Første legetime

Jeg har min første svangerskapskontroll den 18. Feb. Skal ta alle blodprøver og tester da. Gleder meg.
 
Niks.. :( Tar hcg, vanlig urin stix og dyrkning neste gang. Hadde med prøve i god tro at han ville ta en hcg men den gikk i søppla :( Kjøpt nesten en ny test på tur hjem. Hadde sååå lyst å få bekreftelse fra legen. :oops: Må bare vente.
Merkelig.. Jeg fikk når jeg ba om det!

-Taster fra appen-
 
Merkelig.. Jeg fikk når jeg ba om det!

-Taster fra appen-
Ja, trodde virkelig de skulle minst ta en Hcg. Og jeg sa til legen at jeg hadde prøve med meg... Han mener sikkert det ikke var nødvendig siden jeg hadde fått positiv test hjemme. Vet ikke, men ble veldig skuffet.
 
Jeg har min første time i dag. Gleder meg XD ... Er litt bekymret for jeg fikk rier i uke 23 med førstemann.... Vet pr nå ikke hvorfor det skjedde å da melder bekymringene seg hos hun som likevel aldri skulle ha flere enn et barn :p er 6+6 i dag . Håååååååååper å få henvisning til tidlig UL men det tror jeg nok fint at jeg får XD
 
Ja, trodde virkelig de skulle minst ta en Hcg. Og jeg sa til legen at jeg hadde prøve med meg... Han mener sikkert det ikke var nødvendig siden jeg hadde fått positiv test hjemme. Vet ikke, men ble veldig skuffet.
Jeg også hadde positive tester hjemme, men var godt å høre fra laben at det var sant! Du får vente da, og du ER jo gravid! :)

-Taster fra appen-
 
Jeg hadde egentlig bestilt legetime til 11. uke. Men idag ringte jeg jordmor, og hun anbefalte meg å ta første kontroll tidligere, fordi man blant annet må bestille sykehus veldig raskt. Fikk time neste torsdag, da er jeg 7+6. Åh, jeg gleder meg!!!
 
Tenkte å ta første legetime etter ul i uke 11-12.. Sist var jeg ikke før i uke 15:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så lenge det er privat kan du gå til ultralyd når og hvor du vil. Har ingen sammenheng med svangerskaps kontrollene man får. Det er din graviditet, du bestemmer. :)

Tenkte kanskje det var en fordel å ha fyllt ut papirene og slikt først. Vi har faktisk bestemt oss for å ikke ha tidlig ul, hadde det ikke sist heller. Hadde vært greit for å bekrefte skikkelig, men så lenge jeg kjenner det såå tydelig på kroppen at jeg er gravid, så trenger jeg egentlig ikke bekreftelsen :)
 
Første legetime i morgen, gammelt barnematglass sterilisert og klar for morgenurinen :) storebror må bli med men det går nok fint når det mest er papirarbeid første gangen:) gleder meg! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har første legetime neste fredag. Er da 7 +1.
 
Jeg skal til legen på mandag for å få tatt diverse blodprøver..er 5+3 da..fastlegen min er gynekolog i tillegg, så håper jeg får tatt tidlig ul om noen uker hos han.
 
Akkurat komme heim frå første besøk hos legen..:) GODT å få bekrefta at alt va greit og at termindato stemte på ein prikk!;) ..vertfall med ein morgon med brunblodig/utflod... phu!!:)
 
Back
Topp