Første legetime

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Når skal dere på første legetime? :)

Jeg bestilte time allerede før helgen. Mest fordi jeg skal få tidlig henvisning til ultralyd (etter utskrapning i november) på sykehuset. Jeg skal til fastlegen min allerede nå tirsdag. Håper det hele blir mer virkelig etter legebesøket. Håper og på å få tatt en hcgtest.
 
Skal til fastlegen 19. februar på første kontroll. De blir i uke 8 for min del.

Pleier ikke akkurat å glede meg til å dra til legen, men akkurat nå gjør jeg det! :)
 
Jeg prøvde å ringe til fertilitetsklinikken på fredag etter positiv digital test, men kom ikke igjennom. Sendte derfor en Mail, så regner med jeg hører noen i løpet av morgendagen. Er spent på hva som skjer fremover, håper jeg kan få tidlig UL der i uke 7. Mener jeg har hørt om at man får det når man er under behandling der.
 
Skal til legen 10 feb. Mest pga spontanabortene de siste månedene. Føler jeg har behov for ekstra oppfølging og støtte
 
Var hos legen på fredag (var da 4+4) og har ul i uke 7, og neste kontroll hos lege i uke 8 :)
 
Når skal dere på første legetime? :)

Jeg bestilte time allerede før helgen. Mest fordi jeg skal få tidlig henvisning til ultralyd (etter utskrapning i november) på sykehuset. Jeg skal til fastlegen min allerede nå tirsdag. Håper det hele blir mer virkelig etter legebesøket. Håper og på å få tatt en hcgtest.

Jeg skal til første legetime i uke 10. Og jordmor i uke 6. Så det blir en stund til :)
 
Ka gjer ein på første legetime egentlig? Huska då eg var gravid med min første var eg vel på første jordmor time i veke 10. Var aldri med legen. Men denne gangen vil eg ikkje fare til jordmor før det e offisielt pga at eg vil ikkje at folk skal oppdage meg på helsestasjonen og ser at eg sitt å venta på jordmor:) so denne gangen har eg lyst til legen for å få ein "virkelighetssjekk" hihi
 
Jeg har allerede vært til gynekologen min. Går på no medisiner som gjør at jeg må ha ekstra oppfølging.
Så hun så at jeg var gravid nå på onsdag som var :)
Skal dit igjen om 1,5 uke Ca.

Umulig å gå til fastlegen her, pasienter venter 1 time 50 min før de kommer inn! Må ta seg fri fra jobb for å gå til lege- for du vet aldri hvor lang tid du må sitte å vente,, håpløst !
 
Hmm skal til legen ikke denne uka men neste, men for å følge opp blodprøver.. Spørs om j skal høre når j er der når j bør best time til første kontroll :)
 
Jeg skal til lege i morgen for å diskutere bruk av medisenene jeg går på, allergimedisin og migreneting.. Vil helst ikke ta noe som helst..!

-Taster fra appen-
 
Jeg skal den 13, er nesten 8 uker da:) gleder meg for etter det forteller vi det til den nærmeste familien:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal på tidlig ul på sykehuset når jeg er 6+4, men det er grunnet to la det siste året. Første svangerskapskontroll drøyer jeg til uke 12.
 
Jeg skal til legen i dag for å sjekke om det kan bli komplikasjoner med at jeg har kyssesyken. Er litt stresset på grunn av det, så det ble en søvnløs natt...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg skal til jordmor når jeg er 6 uker. Fikk beskjed om å komme så fort jeg fant ut at jeg var gravid grunnet MA sist:)
 
Jeg skal ha min første kontroll nå på fredag da er jeg i uke 7! Gleder meg masse.
Vet noen om at man får høre hjertet til den lille på den første kontrollen? :)
 
Back
Topp