Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Første kontroll i uke 11 hos fastlege Har sendt mail til jordmor, så venter på svar der, hun er tilgjengelig i kommunen kun 1 dag annenhver uke, så må være tidlig på her.
Jeg har blodtype 0+, MEN har en sjelden blodplate type som gjør at jeg kan lage antistoffer mot barnet i magen, har du vært gravid før og har noen erfaringer?❤
Jeg har bestandig visst om blodtypen min, da min mamma også har den samme. Jeg opplyste om det ved første anledning, da jeg gikk med jenta mi. (2 år nå). Fikk ei sprøyte og også ei sprøyte etter fødselen. Gikk helt fint det.
Når hadde du første svangerskapskontroll ? Legen min sa på telefon idag at det kom vi til å ha i uke 12, jeg syns det var altfor sent og vil evnt snakke med en jordmor for å ha en kontroll i uke 7
Skal til jordmor den 3 des. Føler det er helt greit, men jeg er mamma til to fra før av så er litt rolig dette svangerskapet. Og bestilt time til UL i midten av des, er 6+1 nå Det er alltid kjekt