Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde du første svangerskapskontroll ? Legen min sa på telefon idag at det kom vi til å ha i uke 12, jeg syns det var altfor sent og vil evnt snakke med en jordmor for å ha en kontroll i uke 7
Da ringer jeg helsestasjonen ved meg og bare avtaler time med jordmor før da så kan jeg ha kontroll hos legen i uke 12 evnt (eller be om tidligere om jeg vil)Hadde kontroll hos jordmor på onsdag da jeg var 6+5, og skal til legen når jeg er 12+3
Her sies det både på hjemmesiden at man bør ringe så snart man vet man er gravid, samt legekontoret anbefaler en å ta kontakt med helsestasjon Jeg tok kontakt tidlig for å sikre meg time hos samme jordmor som sistDa ringer jeg helsestasjonen ved meg og bare avtaler time med jordmor før da så kan jeg ha kontroll hos legen i uke 12 evnt (eller be om tidligere om jeg vil)
Her sies det både på hjemmesiden at man bør ringe så snart man vet man er gravid, samt legekontoret anbefaler en å ta kontakt med helsestasjon Jeg tok kontakt tidlig for å sikre meg time hos samme jordmor som sist
Kanskje dumt spm, men hvilken hjemmeside ?❤Her sies det både på hjemmesiden at man bør ringe så snart man vet man er gravid, samt legekontoret anbefaler en å ta kontakt med helsestasjon Jeg tok kontakt tidlig for å sikre meg time hos samme jordmor som sist
Hjemmesiden til helsestasjonen i kommunenKanskje dumt spm, men hvilken hjemmeside ?❤