Første kontroll og tidlig ultralyd

Fastlegen sendte henvisning til tidlig ultralyd i dag, og fikk brev om tildelt time noen time senere! 28. mars (12+4) har vi fått time :Heartred Tenker at vi beholder ultralydtimen vi har bestilt hos volvat 27.feb:angelic:

Tenk så virkelig det er når man har vært hos time for 1. svangerskapskontroll. Føler meg ikke såå gravid ennå. Men jeg må dra snart jeg også for henvisning til TUL

Tenker å ha første kontroll hos fastlege mellom uke 8-12, også veksler jeg litt mellom JM og FL.

TUL uke 10+3

Har bestilt time til første kontroll i uke 9. Ingen ledige før den tid hos fastlegen. Håper henvisning til første ul går fort derfra da.
Skal dog på privat ul i uke 8 (7+2) neste uke

Eg hadde TUL privat for 2 dager siden(7+5). Fikk legetime hos fastlegen i veke 10+4, kontakta jordmor for å høyre om det blei litt for seint med tanke på henvisning til TUL. Så fikk time no på mandag med jordmor kun for å bli henvist.

Var hos fastlegen for blodprøver og samtale da jeg var 5+3. Tok TUL (privat) i uke 6+4 hvor alt var normalt. Skal til jordmor i uke 9, og kjenner jeg med selv rett kjører jeg nok på med nok en privat TUL rundt uke 10 :smiley-ashamed004

Skal til første kontroll hos jordmor nå på tirsdag (8+3), de tar blodprøver å helsestasjonen her. Vil tro hun henviser til oul. Har fått tul på onsdag (8+4). Det har egentlig ikke kommet i gang med offentlig tul her jeg bor pga ressursmangler på sykehuset, men jeg fikk det likevel for å få motivasjon til å fortsette svangerskapet (har hyperemesis), så håper jeg kommer meg dit

Tul neste mandag 27.feb og første time hos jordmor to dager etter det :love017 Samme jordmor som fulgte meg sist, heldigvis!

Jeg er 5+5 i dag, men har ikke turt å ta kontakt med jordmor enda. Jeg tok kontakt med en gang i forrige svangerskap, og når jeg var på første kontroll fikk jeg bare bekrefta at jeg hadde mista.. Så jeg kjenner at jeg holder igjen litt mer nå, og nesten gruer meg til å dra dit igjen :confused:

Bestilt time hos legen når jeg er 6+6. Mest fordi det er lange ventetider der nå, også ta blodprøver og få sendt henvisning til oul. Jordmor venter jeg litt med å bestille time.

Jeg er 5+5 i dag, men har ikke turt å ta kontakt med jordmor enda. Jeg tok kontakt med en gang i forrige svangerskap, og når jeg var på første kontroll fikk jeg bare bekrefta at jeg hadde mista.. Så jeg kjenner at jeg holder igjen litt mer nå, og nesten gruer meg til å dra dit igjen :confused:
Jeg har å litt gru for sånt etter en MA i fjor ddrfor bestilte jeg bare en legetime, da blir det på en måte ikke så alvorlig:)

Bestilt time til første kontroll hos lege i neste uke. Da er jeg 8+3.

Var på kontroll hos gyn ca 5+2. innvendig ul viste fostersekk, plommesekk og antydning til fosteranlegg. Hun mente jeg kanskje ikke var 5 uker enda. Fikk ikke ny time før 4 uker senere.. syntes det var lenge å vente :wideyed:
Fått time hos jordmor ca 7+2 for å ha noen å snakke med, dette er min 10 graviditet - har 1 barn.
Vært i kontakt med lege for oppfølging av medisiner :)

Back
Topp