Første innlegg?

Jeg har termin 30.oktober, men har født over termin to ganger før. Så kommer sikkert til å henge mye her:happy:
 
Hei! Ut i fra eggløsningstidspunkt hører jeg til her, men ut i fra menstermin hører jeg til i oktober, så mulig jeg henger litt begge plassene dersom spiren holder! Noen fler som ser ut til å få november termin?

Termin 27.10 oktober, gikk 14 dager over sist så kan hende det blir novemberbarn om ikke jeg igangsettes eller ks før :)
 
Jeg skrev inn mens greiene å ikke eggløsning. Jeg er jo ikke heeeelt sikker på om det var den eller den dagen :p
Nei, ikke sant. Jeg har jo kort lutealfase så blir så rart med mens termin. Ser så rart ut å være 4+0 når jeg fikk positiv test I dag :hilarious:
 
Åååå nå kan jeg bli med dere her!! Hadde jo heftige elsmerter (vanlig for meg) 6 dager etter når jeg egentlig orventet el, så går ut fra den var forsinket etter kjemisk, så da er jeg 3+3 med termin 2 november:woot:
 
Hva skal jeg forholde meg til her da damer? 2 forskjellige termindatoer. Har lagt inn menstruasjon og ikke eggløsning. :-)
 

Vedlegg

  • 35C0B003-A26E-4436-B583-8EE60D92B421.png
    35C0B003-A26E-4436-B583-8EE60D92B421.png
    203,7 KB · Visninger: 51
  • 82127441-B347-445C-9D0C-4F37B19F7E85.png
    82127441-B347-445C-9D0C-4F37B19F7E85.png
    264 KB · Visninger: 51
Hva skal jeg forholde meg til her da damer? 2 forskjellige termindatoer. Har lagt inn menstruasjon og ikke eggløsning. :)
Hos meg stemmer babyplan, preglife regner også 40+3 men av en eller annen grunn får de en dag feil uansett:confused005 Jeg bruker begge, så justerer det bare til at første dag i siste mens var en dag senere på preglife
 
Hos meg stemmer babyplan, preglife regner også 40+3 men av en eller annen grunn får de en dag feil uansett:confused005 Jeg bruker begge, så justerer det bare til at første dag i siste mens var en dag senere på preglife
Okei, helseoversikten(appen) sier også 1 november. Skal eg bare gå ut ifra det? Altså med den terminen der kan det jo bli oktober eller november uansett :hilarious: Men er vell ikke vits i å henge i 2 grupper eller hva burde jeg?Ææææ. Aner ikke :-p
 
Okei, helseoversikten(appen) sier også 1 november. Skal eg bare gå ut ifra det? Altså med den terminen der kan det jo bli oktober eller november uansett :hilarious: Men er vell ikke vits i å henge i 2 grupper eller hva burde jeg?Ææææ. Aner ikke :p
Ja helseoversikten regner ut på samme måte som jordmor så den stemmer! Jeg hadde termin 2 januar med forrige men holdt meg kun til januargruppa, selv om jeg fødte i desember:bag::hilarious:
 
Okei, helseoversikten(appen) sier også 1 november. Skal eg bare gå ut ifra det? Altså med den terminen der kan det jo bli oktober eller november uansett :hilarious: Men er vell ikke vits i å henge i 2 grupper eller hva burde jeg?Ææææ. Aner ikke :p
Sniker :) Anbefaler deg å henge i november gruppa for da er du en av de som er lengst på vei hele tiden. Det er skikkelig dritt å ha termin på slutten av en måned og «henge etter» på alle nedtellinger om du skal være i oktober. Så er det jo større sannsynlighet for å føde etter termin som førstegangsfødene.
 
Sniker :) Anbefaler deg å henge i november gruppa for da er du en av de som er lengst på vei hele tiden. Det er skikkelig dritt å ha termin på slutten av en måned og «henge etter» på alle nedtellinger om du skal være i oktober. Så er det jo større sannsynlighet for å føde etter termin som førstegangsfødene.
Takk for tips! Holder meg her eg da!
Dette blir 2 barn. Første kom 3 uker og 2 dager før tiden faktisk! :-O
 
Takk for tips! Holder meg her eg da!
Dette blir 2 barn. Første kom 3 uker og 2 dager før tiden faktisk! :-O
Ville fremdeles holdt meg her :p hahaha. Jeg har termin sent nå (er i august gruppa) og det suger balle å være en av de siste til både det ene og det andre. Hadde det likt med min første, mens med andre hadde jeg termin tidlig og det var rett og slett mye lettere rent mentalt å ikke føle at man hang etter hele tiden :p
 
Back
Topp