Det som også er ekstra gøy er at man ofte finner veldig fine klær i de aller minste størrelsene på salgSamme her, har altså så lyst!
kommer ikke til å glipp av muligheter til å titte innom newbie, name it, polarn o pyret m.m. fremover, nei!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som også er ekstra gøy er at man ofte finner veldig fine klær i de aller minste størrelsene på salgSamme her, har altså så lyst!
kommer ikke til å glipp av muligheter til å titte innom newbie, name it, polarn o pyret m.m. fremover, nei!Ja, det har jeg sett! Tenker det er greit å følge litt med fremover, kan spare masse, derfor jeg kjøpte vognposene også.Det som også er ekstra gøy er at man ofte finner veldig fine klær i de aller minste størrelsene på salgkommer ikke til å glipp av muligheter til å titte innom newbie, name it, polarn o pyret m.m. fremover, nei!
Gøy! Man kan faktisk ikke få nok vognposer, bare passe på at de er lange nok, eller kan forlenges. Vi har fire vårposer og tre vinterposer på to barnDisse tre på jollyroom, fikk 20% ekstra rabatt med koden til Celine Ellefsen (Celine20). Tenkte brun, grå og grønn var safe farger uansett kjønn![]()

Hei! Gravid for første gang her, så må spørre: Hvorfor trenger man flere?Gøy! Man kan faktisk ikke få nok vognposer, bare passe på at de er lange nok, eller kan forlenges. Vi har fire vårposer og tre vinterposer på to barn![]()

Skjønner spørsmålet ditt godt. Men første baby, brukte jeg bugaboo posen hele året, brukte teppe i liggedelen hvis det var veldig varmt på sommeren. Ettersom jeg har to veldig tette, og det etterhvert ble flere vogner hjemme og i barnehagen, endte jeg opp med å kjøpe fire vår/sommer vognposer brukt, sånn at vi hadde en til hver vogn. Utenom det så måtte vi ha to vinterposer siden det var to som sov, disse er endel dyrere, så der har jeg flyttet med meg ved behov. Også måtte vi ha en som var lengre fordi størte jenta hadde blitt for lang (siden hun fortsatt sov i barnehagen som 3,5 åringHei! Gravid for første gang her, så må spørre: Hvorfor trenger man flere?![]()
må si det er dyrt med barn, men heldigvis kan man kjøpe litt brukt 
Skjønner! Takk for svarSkjønner spørsmålet ditt godt. Men første baby, brukte jeg bugaboo posen hele året, brukte teppe i liggedelen hvis det var veldig varmt på sommeren. Ettersom jeg har to veldig tette, og det etterhvert ble flere vogner hjemme og i barnehagen, endte jeg opp med å kjøpe fire vår/sommer vognposer brukt, sånn at vi hadde en til hver vogn. Utenom det så måtte vi ha to vinterposer siden det var to som sov, disse er endel dyrere, så der har jeg flyttet med meg ved behov. Også måtte vi ha en som var lengre fordi størte jenta hadde blitt for lang (siden hun fortsatt sov i barnehagen som 3,5 åring
Glemte, i tillegg ble eldste født i januar, så vi hadde en bilstolpose ogsåmå si det er dyrt med barn, men heldigvis kan man kjøpe litt brukt
![]()

Vi hadde 2 tette, hadde da 4 vinterposer og 4 vårposer, haha! Så mye lettere å slippe å ta de med til og fra barnehagen hver helgKjøpte flere brukt da, og hadde brukte vogner i bhg også.
Planen min er å kjøpe en del ting brukt, hvis ikke blir det fryktelig dyrt er jeg redd. Eneste grunnen til at jeg kjøpte vognposene nye var fordi det var så god pris på dem. Sjekket tise også, og når det skilte så «lite» på nytt og brukt ble valget enkelt sånn settSkjønner spørsmålet ditt godt. Men første baby, brukte jeg bugaboo posen hele året, brukte teppe i liggedelen hvis det var veldig varmt på sommeren. Ettersom jeg har to veldig tette, og det etterhvert ble flere vogner hjemme og i barnehagen, endte jeg opp med å kjøpe fire vår/sommer vognposer brukt, sånn at vi hadde en til hver vogn. Utenom det så måtte vi ha to vinterposer siden det var to som sov, disse er endel dyrere, så der har jeg flyttet med meg ved behov. Også måtte vi ha en som var lengre fordi størte jenta hadde blitt for lang (siden hun fortsatt sov i barnehagen som 3,5 åring
Glemte, i tillegg ble eldste født i januar, så vi hadde en bilstolpose ogsåmå si det er dyrt med barn, men heldigvis kan man kjøpe litt brukt
![]()
Ja det var ikke ment å gi noe dårlig samvittighet for detPlanen min er å kjøpe en del ting brukt, hvis ikke blir det fryktelig dyrt er jeg redd. Eneste grunnen til at jeg kjøpte vognposene nye var fordi det var så god pris på dem. Sjekket tise også, og når det skilte så «lite» på nytt og brukt ble valget enkelt sånn sett![]()
Jeg gjør det samme, syns det er mye «dårlig» som selges brukt til høye priser med tanke på bruk og slitasje. Tenker da spesielt på kattnakken og Reimadressene, her har vi kjøpt noe brukt, men det viser seg ofte at det er «oppbrukt» og vi må likevel kjøpe nytt fordi det ikker vanntett eller lignende, og jeg ikke har tid eller kompetanse til å fikse ting 
Jeg hadde nye hjemme til begge barna, de tok jeg vare på ogsåPlanen min er å kjøpe en del ting brukt, hvis ikke blir det fryktelig dyrt er jeg redd. Eneste grunnen til at jeg kjøpte vognposene nye var fordi det var så god pris på dem. Sjekket tise også, og når det skilte så «lite» på nytt og brukt ble valget enkelt sånn sett![]()
Vi har bare hatt en til vår første, Voksi Urban til vintertid. Vi har ikke sett et behov for vognpose i de milde månedene, da tepper og/eller SleepCarrier har fungert perfekt her. Så tenker dette er noe du også fint kan se an. Fordi vi har termin i mai kan vi se frem til mange fine, milde måneder i starten hvor det ikke strengt tatt er nødvendig med vognposeHei! Gravid for første gang her, så må spørre: Hvorfor trenger man flere?![]()

Tolket det ikke sånn i det hele tatt, så ingen fare! Helt enig med deg, mange skal ha gull og grønne skoger for ting som er godt brukt. Men heldigvis kan man komme over gode kupp også, både nytt og bruktJa det var ikke ment å gi noe dårlig samvittighet for detJeg gjør det samme, syns det er mye «dårlig» som selges brukt til høye priser med tanke på bruk og slitasje. Tenker da spesielt på kattnakken og Reimadressene, her har vi kjøpt noe brukt, men det viser seg ofte at det er «oppbrukt» og vi må likevel kjøpe nytt fordi det ikker vanntett eller lignende, og jeg ikke har tid eller kompetanse til å fikse ting
![]()
Boob merket har ull til gravide, har en ammegenser i ullfleece derfra, den er utrolig god! Tror de har merket på colorwool.no ?Noen som vet hvor man får ullklær til gravide? Tenker på ullundertøy, men gjerne også ullgensere.
Jeg har bare kjøpt i et par størrelser større enn jeg bruker til vanligNoen som vet hvor man får ullklær til gravide? Tenker på ullundertøy, men gjerne også ullgensere.
Enig, Boob-fan her og! Tror vi har den samme fleeceen, den er veldig digg både før og etter fødselBoob merket har ull til gravide, har en ammegenser i ullfleece derfra, den er utrolig god! Tror de har merket på colorwool.no ?

Så bra å høre ifl. Kvalitet! Jeg har kun den amme genseren, og den er så digg. Like fin som når den ble kjøpt for 2 år siden. Ble brukt lite til amming, men har brukt den ellers på vinteren. Syns også mye gravid tøy er dårlig kvalitet, spesielt fra hm.Enig, Boob-fan her og! Tror vi har den samme fleeceen, den er veldig digg både før og etter fødsel
Edit: har også ullundertøyet og et par sykkelshortser og ammebher fra boob, hadde et par bukser tidligere og de amme tskjortene. Så har bare god erfaring med det merket. Mye av gravidklær syns jeg generelt er dårlig kvalitet, de er ikke laget for å vare og det merkes godt. Men dette opplever jeg ikke med det jeg har fra Boob da![]()