Første innkjøp - til deg selv eller baby

Vi prøvde i over fem år før det endelig satt (IVF). I oktober i fjor våget jeg meg utpå å handle første klesplagg til tiltenkte baby, en body fra Polarn o Pyret. Det føltes vondt og godt og stort den gang, og føles på en måte ekstra sterkt å ha den liggende klar til nurket som faktisk er på vei nå, som en påminnelse om veien vi har gått for å komme hit.

Vi prøvde i over fem år før det endelig satt (IVF). I oktober i fjor våget jeg meg utpå å handle første klesplagg til tiltenkte baby, en body fra Polarn o Pyret. Det føltes vondt og godt og stort den gang, og føles på en måte ekstra sterkt å ha den liggende klar til nurket som faktisk er på vei nå, som en påminnelse om veien vi har gått for å komme hit.
Gratulerer med baby i magen etter flere års slit! :love017 :Heartpink Har også vært gjennom flere runder med IVF og endelig fått det til å sitte. Selv måtte jeg prate med en samtaleterapeut før jeg turte å kjøpe de første bodyene til tiltenkte baby. Det var så skummelt, redselen for å aldri klare å komme i mål var så stor! Men er hen på vei og bodyene venter i skapet!

:joyful::love017

Gratulerer med baby i magen etter flere års slit! :love017 :Heartpink Har også vært gjennom flere runder med IVF og endelig fått det til å sitte. Selv måtte jeg prate med en samtaleterapeut før jeg turte å kjøpe de første bodyene til tiltenkte baby. Det var så skummelt, redselen for å aldri klare å komme i mål var så stor! Men er hen på vei og bodyene venter i skapet!

:joyful::love017
Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også! :HeartredEr noe helt eget med fertilitetsproblemer altså, unner ikke min verste fiende å gå gjennom det... Men gleden når det endelig går blir jo også tilsvarende fantastisk :love017 Det var definitivt vår kloke terapeut som fikk meg til å våge, både kjøpe body og begynne å male barnerom, også. Kjenner meg veldig igjen i den frykten. Takk og pris at det finnes sånne som spesialiserer seg på fertilitet!

I går slo jeg på stortromma og kjøpte vinterboots med vendbare brodder. De var IKKE billige, men jeg hadde fortsatt pengegave fra bursdagen i september stående på sparekonto og tenkte at vettuhva, jeg gjør det. Nå kan jeg forhåpentligvis gå litt tryggere denne vinteren - uten å måtte ta av og på de skitne, våte broddene hele tiden :joyful:
Det var veldig lurt! Jeg tenkte på det selv i dag, det var speilblankt der jeg bor, og vanligvis tenker jeg at det går bra med litt grus, orker ikke prakke av og på de piggene.. men nå MÅ jeg jo, men klarer jo knapt bøye meg for å få de på!! Så burde investert i sånne sko med pigger ja :bag:

Det var veldig lurt! Jeg tenkte på det selv i dag, det var speilblankt der jeg bor, og vanligvis tenker jeg at det går bra med litt grus, orker ikke prakke av og på de piggene.. men nå MÅ jeg jo, men klarer jo knapt bøye meg for å få de på!! Så burde investert i sånne sko med pigger ja :bag:
Samme her, speilglatt og med masse bakker (som vi bor på toppen av). Livredd for å skli og slå meg, spesielt nå - så det føles vel verdt det!

Back
Topp