Første inn her

En tråd i 'Februar 2020' startet av Juni2017skatt, 19 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. krissy136 Flørter med forumet Assistert-jentene

Ikke helt sikker når det var egentlig. Har satt inn et 6 dagers blasto. Er 4 uker på vei.

2. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Hurra og gratulerer igjen!

• Liker Liker x 1
  3. Safir91 Blir kjent med forumet

Noen som har fått symptomer allerede her? Har sterke mensmurringer som kommer og går litt innimellom. Jeg har aldri vært gravid før så aner ikke hva som er normalt.. :)

4. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Gratulerer :) Jeg håper på å komme inn her ;) ikke sikkert det går, men lov å håpe

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. UtålmodigPrøver Blir kjent med forumet

Gratulerer med positiv test, jeg tror jeg kan ønske meg selv velkommen inn i februar 2020 termin jeg også :happy: Svak positiv i går og i dag! Terminkalkulator sier 4.februar.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  6. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Svakr positive tester her også :) Termin blir rundt 5 februar hvis spiren sitter ❤️

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  7. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Testet positivt i dag foreløpig termin 2. Februar☺️ Håper virkelig spiren sitter, opplevde 2 SA før spiren satt forrige gang...

• Hjertelig Hjertelig x 2
  8. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Tror litt mer på det nå ❤️ Er et sted mellom 11 og 13 dpo i dag.

Vedlagte filer:

9. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Her er dagens test ❤️ IKM i dag, tror jeg har en syklus på 31 dager. FADAF579-18FD-4360-8893-9B6BF5393248.jpeg

10. iram88 Blir kjent med forumet

Gratulerer!

Jeg fikk en svak, men tydelig strek i dag. Termin 3.februar. Hadde SA i februar, og er veldig engstelig for ny sa. Håper sånn at det går bra denne gangen.

11. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Svar på blodprøve i dag, og jeg er uten tvil gravid :D så da hiver jeg meg på her med termin ca 1. februar!

12. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Jeg hadde veldig sterke mensmurringer mellom EL og positiv test. Det har avtatt siden lørdag. Men symptomer har jeg nok av. Metallsmak i munnen, kvalmen har begynt å komme, ekstrem luktesans, veldig trøtt og tom for energi. Med andre ord helt samme som forrige svangerskap. Krysser bare fingrene for at kvalmen ikke blir like ille som sist.

13. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Kjedelig med kvalme allerede! Hvordan var det forrige gang? Begynte det like tidlig osv?

14. Humlemamma Blir kjent med forumet

Jeg melder meg også inn her. Testet positivt i dag. ❤️ Termin 3/4.februar :)

15. Krissih Flørter med forumet Marsboere 2020

Melder meg inn her jeg også. Positiv test idag med foreløpig termin 1. Februar :)

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker Liker x 1
  16. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Melder meg inn her :) 11 DPO i dag. Foreløpig termin 8.februar. Håper spiren holder seg fast :Heartred

Vedlagte filer:

17. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Melder meg inn her jeg også, begynner å tro på det nå som jeg har fått det svart på hvitt med digital test :)

Vedlagte filer:

18. Pten85 Blir kjent med forumet Påskekyllingene 2020

Gratulerer til alle :Heartred:Heartred
    Sniker litt på forumet her i håp om at der snart lyser i mot oss en liten februar spire :love7

• Liker Liker x 2
  19. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Litt morsomt at du er her, vi har visst sommerfugler til felles :D Mulig jeg joiner denne gruppa også, tiden vil vise :rolleyes:

20. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Så gøy! Husker deg fra forrige termingruppe:) Blir noe annet med vinterbaby denne gangen. Forrige ble født i juni:) Når har du IKM?

Del denne siden