Første inn her

Ja, det skjønner jeg godt ❤️ når var IKM da? Jeg har også testet positivt i to dager, men ikke IKM før i morgen eller lørdag, så tørr ikke tro helt på det enda :sorry:
Ikke helt sikker når det var egentlig. Har satt inn et 6 dagers blasto. Er 4 uker på vei.
 
Noen som har fått symptomer allerede her? Har sterke mensmurringer som kommer og går litt innimellom. Jeg har aldri vært gravid før så aner ikke hva som er normalt.. :)
 
Gratulerer med positiv test, jeg tror jeg kan ønske meg selv velkommen inn i februar 2020 termin jeg også :happy: Svak positiv i går og i dag! Terminkalkulator sier 4.februar.
 
Svakr positive tester her også :) Termin blir rundt 5 februar hvis spiren sitter ❤️
 

Vedlegg

  • 9F659EC1-CD9C-4A9A-B234-B7EBA716E285.jpeg
    9F659EC1-CD9C-4A9A-B234-B7EBA716E285.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 39
Testet positivt i dag foreløpig termin 2. Februar☺️ Håper virkelig spiren sitter, opplevde 2 SA før spiren satt forrige gang...
 
Tror litt mer på det nå ❤️ Er et sted mellom 11 og 13 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_20190523_151027.jpg
    IMG_20190523_151027.jpg
    25,3 KB · Visninger: 8
Gratulerer!

Jeg fikk en svak, men tydelig strek i dag. Termin 3.februar. Hadde SA i februar, og er veldig engstelig for ny sa. Håper sånn at det går bra denne gangen.
 
Svar på blodprøve i dag, og jeg er uten tvil gravid :D så da hiver jeg meg på her med termin ca 1. februar!
 
Noen som har fått symptomer allerede her? Har sterke mensmurringer som kommer og går litt innimellom. Jeg har aldri vært gravid før så aner ikke hva som er normalt.. :)
Jeg hadde veldig sterke mensmurringer mellom EL og positiv test. Det har avtatt siden lørdag. Men symptomer har jeg nok av. Metallsmak i munnen, kvalmen har begynt å komme, ekstrem luktesans, veldig trøtt og tom for energi. Med andre ord helt samme som forrige svangerskap. Krysser bare fingrene for at kvalmen ikke blir like ille som sist.
 
Jeg hadde veldig sterke mensmurringer mellom EL og positiv test. Det har avtatt siden lørdag. Men symptomer har jeg nok av. Metallsmak i munnen, kvalmen har begynt å komme, ekstrem luktesans, veldig trøtt og tom for energi. Med andre ord helt samme som forrige svangerskap. Krysser bare fingrene for at kvalmen ikke blir like ille som sist.

Kjedelig med kvalme allerede! Hvordan var det forrige gang? Begynte det like tidlig osv?
 
Melder meg inn her :) 11 DPO i dag. Foreløpig termin 8.februar. Håper spiren holder seg fast :Heartred
 

Vedlegg

  • 20190525_231726.jpg
    20190525_231726.jpg
    14,5 KB · Visninger: 11
Melder meg inn her jeg også, begynner å tro på det nå som jeg har fått det svart på hvitt med digital test :)
 

Vedlegg

  • D127C210-A9CD-4AEB-BA10-2498BBC85701.jpeg
    D127C210-A9CD-4AEB-BA10-2498BBC85701.jpeg
    34 KB · Visninger: 19
Litt morsomt at du er her, vi har visst sommerfugler til felles :D Mulig jeg joiner denne gruppa også, tiden vil vise :rolleyes:
 
Litt morsomt at du er her, vi har visst sommerfugler til felles :D Mulig jeg joiner denne gruppa også, tiden vil vise :rolleyes:
Så gøy! Husker deg fra forrige termingruppe:) Blir noe annet med vinterbaby denne gangen. Forrige ble født i juni:) Når har du IKM?
 
Back
Topp