Første inn her

En tråd i 'Februar 2020' startet av Juni2017skatt, 19 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Da var jeg vist første inn her:) Beregnet termin 1 februar. Hadde EL 8 mai:) Håper mange følger etter.

• Hjertelig Hjertelig x 12
  2. Gratulerer!!! :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Gratulerer så mye:)

4. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Gratulerer så masse igjen! Håper jeg også følger etter deg inn her etterhvert :)

5. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Gratulerer :)

6. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020

Sniker fra januar, da det er så kjedelig å være alene på et forum:hilarious:

Gratulerer så mye! :Heartred satser på at mange flere følger deg snart!:joyful:

7. Virretrollet Flørter med forumet Novemberbarna 19

Gratulerer:):)

8. Ørkenblomst Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Snøkrystallene2021❄️

Gratulerer! Håper jeg kommer inn om en ukes tid :) Hadde eggløsning for et par dager siden

9. Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Oioi, dette er spennende!! ♡
    Velkommen inn hit og gratulerer så mye!
    Gleder meg til å følge med deg her inne ♡

10. *smiiil* Flørter med forumet

6DAD6887-4081-4BB1-B389-5EE369BFFF9E.jpeg
    Heihei noken som har fått veldig svak strek som dette eller er det en skyggestrek??
    Ser den uten zoom:)

11. *smiiil* Flørter med forumet

Vis vedlegget 298436
    Er klar over at den er veldig svak, men følte den viste bedre på kamerarullen :confused:

12. Engodnrto Glad i forumet Marsboere 2020 Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Februarbarna 2020

Gratulerer juni2017skatt :happy: forhåpentligvis blir jeg med her om en ukes tid! Skal ta test på fredag :smiley-angelic001

• Hjertelig Hjertelig x 3
  13. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Oi det var vanskelig å se. Når jeg zoomer blir det uklart. Tror det er litt dårligere bildekvalitet her inne. Har du flere bilder? Nærmere bilder?:)

14. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Fikk denne i dag, og jeg håper så veldig at den blir sterkere! IKM torsdag eller fredag, så flytter ordentlig inn hvis jeg fortsatt tester positivt da :smiley-angelic001

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 5
  15. Safir91 Blir kjent med forumet

Testet positivt den 19. Mai, men er usikker på hvor i syklusen jeg er da denne plutselig måtte ha vært mye kortere enn tidligere sykluser i år, men ifølge menstermin skal jeg ha i Januar/Februar månedsskiftet.

Er positiv denne vel? Tok en annen fra et annet merke, svak positiv den også, men svakere enn disse. Disse strimlene har dog høyere følsomhet enn den stavtesten jeg tok i dag.

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  16. Rugrat Glad i forumet

Gratulerer til dere med positiv test <3

17. krissy136 Flørter med forumet Assistert-jentene

Fikk positiv blodprøve i dag :) Termin ca 1.februar her å :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Gratulerer ❤️ fikk du svar på nivå av hcg også? Så moro!

19. krissy136 Flørter med forumet Assistert-jentene

Tenkte ikke på å spørre om det. Var egentlig bare overlykkelig over positiv test

20. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Ja, det skjønner jeg godt ❤️ når var IKM da? Jeg har også testet positivt i to dager, men ikke IKM før i morgen eller lørdag, så tørr ikke tro helt på det enda :sorry:

Del denne siden