Første gangs prøver ( nybegynner og allerede utålmodig)

IMG_1280.JPG
Utvikling DPO 10:) HCG stiger! Det liker vi:):)

Tenkte å komme med en liten oppdatering her. Jeg testet ganske tidlig positiv (på Dpo8 ) og før i følge FF sine beregninger på EL 7+1 i dag.
I dag var jeg på TUL og fikk se en nyydelig liten bebis og et bankende hjerte. Jeg ble målt til at jeg var 6dager lengre på vei enn jeg trodde, det var flere indikatorer på at babyen var eldre en det jeg trodde (puls,lengde,armer og ben)
Det betyr da at jeg hadde EL på CD9 og. Kan da se ut som om dippen på cd15 er en festedipp og at jeg da testet positivt DPO13.

POenget mitt er da at det er ikke alltid tempegrafen trenger å være fornuftig. Skjønner også hvorfor jeg ikke fikk noen positive EL tester!!
IMG_1266.PNG

Tenkte å komme med en liten oppdatering her. Jeg testet ganske tidlig positiv (på Dpo8 ) og før i følge FF sine beregninger på EL 7+1 i dag.
I dag var jeg på TUL og fikk se en nyydelig liten bebis og et bankende hjerte. Jeg ble målt til at jeg var 6dager lengre på vei enn jeg trodde, det var flere indikatorer på at babyen var eldre en det jeg trodde (puls,lengde,armer og ben)
Det betyr da at jeg hadde EL på CD9 og. Kan da se ut som om dippen på cd15 er en festedipp og at jeg da testet positivt DPO13.

POenget mitt er da at det er ikke alltid tempegrafen trenger å være fornuftig. Skjønner også hvorfor jeg ikke fikk noen positive EL tester!!Vis vedlegget 204131
Så herlig at du er enda lengre på vei da! Og takk for oppdatering, dette var interessant selv om jeg ikke temper selv.

Har lest igjennom(den ganske korte og effektive) dagboka di og det er jo nesten som å lese min egen(uten alt surret mitt selvfølgelig)! :D Gratulerer så mye! :) Er det vanlig å være på ultralyd så tidlig? Jeg aner ikke, så er bare nysgjerrig.

Har lest igjennom(den ganske korte og effektive) dagboka di og det er jo nesten som å lese min egen(uten alt surret mitt selvfølgelig)! :D Gratulerer så mye! :) Er det vanlig å være på ultralyd så tidlig? Jeg aner ikke, så er bare nysgjerrig.
Ja det virker som det blir mer og mer vanlig :) her var det kun for å se at det banket et hjerte før vi begynte å si det til folk. Man velger selv om man tar det privat.

Back
Topp