Første gangs prøver ( nybegynner og allerede utålmodig)

Vis vedlegget 197940 CD 17 og tipper at EL kommer om en 3-4 dager! Håååpeer den er her i morgen da samboeren drar på jakt da, men det er vel for mye å be kroppen om! Har hatt to dager med temp på 36,9-akkurat det samme som sist måned rett før eggløsning, bare forskjøvet med en dag. :)

Hmm, synes det ser ut på tempen som at el kanskje var allerede på søndag CD 15, jeg? ;)

Ja jeg også synes det.. men EL test var negativ... men fikk humpet likevel (bedre føre var)

El-tester kan man jo misse lh-toppen med? Var testene heelt negative?
Dessuten kommer vel el først ETTER at testene har blitt negative igjen? Kanskje det hele skjedde før du begynte å teste? :D
Blir spennende å se på tempen de nærmeste dagene! :joyful:

El-tester kan man jo misse lh-toppen med? Var testene heelt negative?
Dessuten kommer vel el først ETTER at testene har blitt negative igjen? Kanskje det hele skjedde før du begynte å teste? :D
Blir spennende å se på tempen de nærmeste dagene! :joyful:
Wæææ! Enn om! Da er jeg jo DPO!! Nå fikk jeg sommerfugler i magen. Spennende med temp imorgen tidlig!

IMG_1257.PNG
Da kom stiplalinjen. EL kom da tydeligvis en uke før mine beregninger , noe som var ganske synd da samboer var borte i helga. Vi fikk tatt noen runder torsdag og søndag! Hååååååper det er nok!!!

Hvis EL var på søndag og dere hadde sex da, skal jo det være mer enn nok! :-) Når blir din IKM da? Du er da 3 dpo nå, bare en dag bak meg!

Hvis EL var på søndag og dere hadde sex da, skal jo det være mer enn nok! :) Når blir din IKM da? Du er da 3 dpo nå, bare en dag bak meg!
Ja jeg håper svømmerne nådde egget i tide ❤️❤️
Jeg er bare i pp2 så jeg kjenner ikke syklusen min så godt enda, men sist gang kom den på DPO 11.. Dette er megaspennende! Men jeg har ingen forhåpninger enda. Har heller ingen symptomer. Hadde for eksempel veldig ømme bryster rundt EL, men i dag så gikk det over. Det stikker veldig i venstre side , noe det har gjort siden søndag, men det er vel det eneste symptomet jeg har som jeg "kjenner" på.

Ja jeg håper svømmerne nådde egget i tide ❤️❤️
Jeg er bare i pp2 så jeg kjenner ikke syklusen min så godt enda, men sist gang kom den på DPO 11.. Dette er megaspennende! Men jeg har ingen forhåpninger enda. Har heller ingen symptomer. Hadde for eksempel veldig ømme bryster rundt EL, men i dag så gikk det over. Det stikker veldig i venstre side , noe det har gjort siden søndag, men det er vel det eneste symptomet jeg har som jeg "kjenner" på.
Da lærer du snart vet du. Jeg også kjenner det i venstre side :-) Vi sier det er et bra tegn haha...

Jeg er idag , i følge FF, 4DPO. Jeg har lest at man "tørker" litt mer opp etter EL, men det er ikke tilfellet hos meg. Har ganske rikelig med lotion tynt sekret. Kan det tyde på at jeg ikke har hatt EL likevel? -at den kommer snart?

7DPO: tidligere har jeg hatt på følelsen at det har foregått ting og tang i livmora. Jeg har rett og slett "følt" meg gravid. I går opphørte den følelsen... jeg vet ikke hvorfor. Jeg er megaøm i pupper og øm i livmortappen/det området. I dag kom også den fryktede /elskede tempedippen, så da får vi se hvordan ting utvikler seg :)
IMG_1266.PNG

7DPO: tidligere har jeg hatt på følelsen at det har foregått ting og tang i livmora. Jeg har rett og slett "følt" meg gravid. I går opphørte den følelsen... jeg vet ikke hvorfor. Jeg er megaøm i pupper og øm i livmortappen/det området. I dag kom også den fryktede /elskede tempedippen, så da får vi se hvordan ting utvikler seg :)Vis vedlegget 198810
Så spennende! Når ryker første test??

Wiiiii :smiley-bounce012 Ikke kast den da, se på den etter 5 og 20 min, og så når den har tørket helt!! Hvis det er noe må du legge ut bilde altså! :)
Takk for tips! Dette blir første gang jeg tester i hele tatt, og det der visste jeg ikke :) sist pp så hadde jeg sånn på følelsen at det ikke satt at jeg gadd ikke engang teste :p

Takk for tips! Dette blir første gang jeg tester i hele tatt, og det der visste jeg ikke :) sist pp så hadde jeg sånn på følelsen at det ikke satt at jeg gadd ikke engang teste :p
I mine graviditeter har jeg fått positiv etter tidsfristen de første dagene ser du. Det er jo liksom ugyldig, men ene gangen var streken veldig rosa, og det var så gøy å se de tidlige strekene!

Back
Topp