Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 198976 Redigert! Jeg gikk på et lite sjokk jeg. Skjelver på hendene og er rett og slett svimmel! Dette var rart!
Redigert! Jeg gikk på et lite sjokk jeg. Skjelver på hendene og er rett og slett svimmel! Dette var rart!
Ja og den var så tydelig og. Jeg slapp å vrikke å vende og myse for å se den!Wohoo... Dett var jo strek der.
Vis vedlegget 199004 Måtte ta en til. Tror dere den vil slå ut på digital??
Vis vedlegget 199004 Måtte ta en til. Tror dere den vil slå ut på digital??
Det hadde vært så utrolig trivelig følger med dagboka diAHH!!! Så spennende!! Jeg er i samme situasjon som deg, nybegynner, DPO 8 og har fått en liten skyggestrek jeg og!
Kanskje vi ender opp i juni termingruppa sammen?
Vis vedlegget 199020 der har vi det digitalt
Gratulerer så mye!
Tusen takk dere I kveld skal jeg overraske samboerGratulerer!!
Tusen takkHURRA!!!! Gratulerer!!!!
Vis vedlegget 199020 der har vi det digitalt
Ja det var kjempegøy ! Jeg hadde på forhånd kjøpt en t-skjorte for hund der det står "jeg skal bli storesøster" som hun hadde på seg når han kom hjem Han ble sååå glad , men vi synes begge det er litt rart.Nææh, se der ja, GRATULERER!!!! Og så sterk test da, nesten så en må tenke på tvillinger!! (Haha bare for å "skremme" deg litt altså) Fantastisk moro da Og så raskt den satt! Så gøy å fortelle mannen da...
Så morsom måte å fortelle på da!Ja det var kjempegøy ! Jeg hadde på forhånd kjøpt en t-skjorte for hund der det står "jeg skal bli storesøster" som hun hadde på seg når han kom hjem Han ble sååå glad , men vi synes begge det er litt rart.