G godegull Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Juliskattene 2018 ❤ Mailykken 2025 25 Aug 2024 #21 Ørkenrev skrev: Tror dette kommer til å ta tid. De skal vel begynne å flytte inn litt etter litt de ulike avdelingene fra august av… jeg er skeptisk Klikk for å utvide … Tja - kanskje! Satsa på det blir ein fin overgang!
Ørkenrev skrev: Tror dette kommer til å ta tid. De skal vel begynne å flytte inn litt etter litt de ulike avdelingene fra august av… jeg er skeptisk Klikk for å utvide … Tja - kanskje! Satsa på det blir ein fin overgang!
Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Februarhjertene 2025 13 Okt 2024 #22 Noen som har født på nye fødeavdelingen og vil si noe om den?
M Matita90 Flørter med forumet Desemberskattene 2024 Torsdag kl 14:04 #23 Ørkenrev skrev: Noen som har født på nye fødeavdelingen og vil si noe om den? Klikk for å utvide … Eg skal føde der i desember! Kan prøve å oppdatere etter det, men har hørt at det skal være bra
Ørkenrev skrev: Noen som har født på nye fødeavdelingen og vil si noe om den? Klikk for å utvide … Eg skal føde der i desember! Kan prøve å oppdatere etter det, men har hørt at det skal være bra