Førde Sentralsjukehus

Noen som har født på nye fødeavdelingen og vil si noe om den?

Og, det er bare enerom:)
Kunne partner være på rommet da? Kjipt at det ikke er lystgass, jeg syns faktisk det er drøyt at de klarer å planlegge uten det.

Kunne partner være på rommet da? Kjipt at det ikke er lystgass, jeg syns faktisk det er drøyt at de klarer å planlegge uten det.
Jepp, partner bor på rommet. Er en sånn seng som blir slått ned fra veggen:) partner må hente mat, bleier osv til deg og seg selv

Nye føde/barsel er kjempefin! Så fine rom, med plass til far, og veldig grei løsning med at man ordner seg selv. Fikk ikke prøvd fødestue da, så kan bare uttale meg om barsel. Enorm oppgradering fra det gamle uansett.

Nye føde/barsel er kjempefin! Så fine rom, med plass til far, og veldig grei løsning med at man ordner seg selv. Fikk ikke prøvd fødestue da, så kan bare uttale meg om barsel. Enorm oppgradering fra det gamle uansett.
Så bra! Hadde tenkt meg på omvisning, men har ikkje komt så langt. Betryggande og fint å høyre frå fleire at dei er fornøgde! :)

Fødte i nye Liva bygget rett etter åpning i september 24. Var veldig fint med familierom og store flotte fødestuer. Merk at doene på rommene og på stuene kan heves og senkes, det visste ikke jeg og balanserte på kanten av doringen midt under fødsel:hilarious: De hadde ikke lystgass da jeg var der, men går ut ifra at de har det nå. Jeg ønsket fødsel uten smertelindring så gikk greit for min del. Veldig, veldig flink jordmor jeg hadde som lot meg ha kontrollen hele tiden. Beste fødselsopplevelsen jeg har hatt!

Back
Topp