Tja - kanskje! Satsa på det blir ein fin overgang!Tror dette kommer til å ta tid.
De skal vel begynne å flytte inn litt etter litt de ulike avdelingene fra august av… jeg er skeptisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja - kanskje! Satsa på det blir ein fin overgang!Tror dette kommer til å ta tid.
De skal vel begynne å flytte inn litt etter litt de ulike avdelingene fra august av… jeg er skeptisk
Eg skal føde der i desember! Kan prøve å oppdatere etter det, men har hørt at det skal være braNoen som har født på nye fødeavdelingen og vil si noe om den?
Hvordan var det?Eg skal føde der i desember! Kan prøve å oppdatere etter det, men har hørt at det skal være bra![]()
Veldig fornøyd! Nytt og fint, både meg og partner følte oss godt ivaretatt. Hadde ikke tilbud om lystgass pga mangler i planleggingen av det nye sykehuset men forstod det sånn at det skulle komme etterhvert.Hvordan var det?
Og, det er bare eneromVeldig fornøyd! Nytt og fint, både meg og partner følte oss godt ivaretatt. Hadde ikke tilbud om lystgass pga mangler i planleggingen av det nye sykehuset men forstod det sånn at det skulle komme etterhvert.
Kunne partner være på rommet da? Kjipt at det ikke er lystgass, jeg syns faktisk det er drøyt at de klarer å planlegge uten det.Og, det er bare enerom![]()
Jepp, partner bor på rommet. Er en sånn seng som blir slått ned fra veggenKunne partner være på rommet da? Kjipt at det ikke er lystgass, jeg syns faktisk det er drøyt at de klarer å planlegge uten det.
Så bra! Hadde tenkt meg på omvisning, men har ikkje komt så langt. Betryggande og fint å høyre frå fleire at dei er fornøgde!Nye føde/barsel er kjempefin! Så fine rom, med plass til far, og veldig grei løsning med at man ordner seg selv. Fikk ikke prøvd fødestue da, så kan bare uttale meg om barsel. Enorm oppgradering fra det gamle uansett.
De hadde ikke lystgass da jeg var der, men går ut ifra at de har det nå. Jeg ønsket fødsel uten smertelindring så gikk greit for min del. Veldig, veldig flink jordmor jeg hadde som lot meg ha kontrollen hele tiden. Beste fødselsopplevelsen jeg har hatt!