Før eller etter termin?

Forrige gang fødte jeg 12 dager før termin, så jeg har en følelse av at hun kommer før termin denne gangen også.

Jeg har "bestilt" (ikke keisersnitt, altså) henne 4 dager over termindato, for da har min mormor navnedag - og jeg er innstilt på at hun skal komme da, istedet for at jeg går og blir lei :)

Med tanke på at jeg har så kraftige og smertefulle kynnere så tror jeg han/hun kommer før termin, men er innstilt på å gå over :) Jeg og min bror ble født 2 uker før termin så håper jeg også gjør det :)

Jeg har det for meg at det blir mars barn på oss, men jeg har jo termin 18.april så jeg håper jo at hun ikke kommer så altfor mye før.

Nr 1 kom 3uker for tidlig,nr 2 kom 3 dager før termin og kom som en rakett. Styrtfødsel var det.. Denne gangen tror jeg at jeg kommer til å få før termin. Så dette blir spennende.

Forrige gang fikk jeg 10 dager før termin, denne gangen tipper jeg at han kommer den 24 april, har termin 20 april :P min bror har bursdag 25 april så håper egentlig han kommer lenge før det :)

Back
Topp