Før eller etter termin?

Gjetter etter termin , men må si jeg hååper han kommer litt før:-)

Jeg har svangerskapsdiabetes, så de ønsker ikke at jeg skal gå over termin. Gjetter at jeg blir satt i gang rundt termindato, og at hun da kommer innen få dager :-)

Min lille kommer nok før. Tvillingene kom ni uker før, så håper denne lille bollen holder seg inne myyye lengre enn det. Vi overtar nytt hus 23.mars, og da er jeg akkurat 35 uker. Helst til termin, så vi rekker å komme oss i orden. Men tipper han kommer rundt uke 37 hvis vi er heldige.

Jeg håper hun kommer før, en uke halvannen før hadde passet meg ypperlig. Desverre gikk mamma overtid med alle oss tre så skulle vel ikke forbause meg om det ble overtid her også....

Jeg har en følelse av at jeg går over og må bli satt igang.. mamma måtte det med begge sine

Førstemann bestemte seg for å komme 15 dager før termin! Så tror kanskje frøkna kommer før også ;)
Min første kom 3 uker før termin, og nu,mmer to kom dagen før termin.
Det føltes nesten som å gå på overtid, for mange mente jeg ville føde rundt 37-38 andre gang også.
Spent på når nummer tre kommer. :-)

Fikk i uke 34 sist, så er forberedt på at alt kan skje:) har sv.skapsdiabetes så får vel ikke gå overtid tror jeg.. har en følelse på at det blir en mars baby.. har egentlig termin 7 april..

jeg tipper før.. Har vel igrunn fått beskjed at d ikke blir overtid uanset så :P

Fikk i uke 34 sist, så er forberedt på at alt kan skje:) har sv.skapsdiabetes så får vel ikke gå overtid tror jeg.. har en følelse på at det blir en mars baby.. har egentlig termin 7 april..

Har samme termin som deg, og føler også at her er en marsbaby på gang, jeg og, eller kanskje en liten aprilsnarr :-)

Fikk en uke før termin sist, så blir sikkert motsatt, med en uke over denne gangen!
Uff tørr egentlig ikke gjette!

Back
Topp