Før eller etter termin?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som vil gjette på om de føder før eller etter termin? :)

(Dere som skal ha planlagt keisersnitt får ikke gjette :p)

Førstemann bestemte seg for å komme 15 dager før termin! Så tror kanskje frøkna kommer før også ;)

Jeg har ikke barn fra før, men har en følelse på at babyen kommer før termin likevel;) Så jeg gjetter det!! Blir spennende å se:D

gjetter at jeg går to dager over.. egentlig bare siden det er første..
men følger jeg slekta og mine ønsker kommer han nok litt før :)

Den 4.april er det fullmåne vet dere :p Så da er det vel kaos på fødestua!
Jeg gjetter på og føde før! :) Er jo andre gangen nå!
Eller evt den 12 eller 15. For det er noen tilfeldigheter som gjør at det hadde passet bra! ;)

Jeg tipper at jeg føder en uke eller to før, både pga at jeg tror termin er feil og at jeg har det på følelsen :-) får se om jeg har rett eller om damen med ultralydmaskinen :-)

Dette er min første, så jeg har egentlig ingen anelse.. Men flere av venninene mine er så sikre på at prinsen kommer før termin :P

Sønnen vår kom 8 dager før termin. Vannet gikk 9 dager før.

Tror lillemor kommer før også, men er selvsagt typisk om jeg må gå til igangsettelse. Har termin 13.
Hvis jeg skal tippe så må det bli 6.april:)

Håper mini kommer ca til termin. Og ikke særlig før. Men får heller ikke gå mye over heller sånn jeg har forstått på jordmor.

Mannen fikk brev I posten I går om operasjon i foten 17 mars. Min termin er 17 april. Greit nok at det er i foten, så litt kan han jo hjelpe til uansett, men greit å ikke ha helt nyoperert mann med på føden :-P hehe. Selv om han må gå med gips i 3-6 mnd. Men vi fant ut at det var like greit å få det gjort fort viss mulighet. Til tross for baby i april og bryllup i juli. Særlig på grunn av babyen. Lettere å gå med gips mens ungen er liten, enn å prøve å holde kontroll på en mini som kommer seg fort rundt og kan pøble med ting :-) hehe

Jeg tror han kommer litt før siden jeg er alene med 3 åringen så blir det en del styr og bæring. Mannen kommer jo ikke hjem før 2 uker før termin. Hehe

Jeg vurderer sterkt modningsakupunktur, tipper(håper) han kommer litt før termin hvis jeg tar det. Uten akupunktur tipper jeg han kommer noen dager etter termin, som storesøster:)

Fikk første 4 dager før termin så da gjetter jeg på noe av det samme denne gangen også. Det er lov å håpe i allefall :-)

Jeg tipper jeg går over. ;) Sist ble jeg igangsatt 11 dager over, så forventer ikke å føde før termin.

Sønnen min kom 40+0, så tipper jeg må gå over denne gangen. Tipper 41+0 :)

Baby har festa seg i uke 31 så den kan komme før termin men det er først gang mulig ho kommer etter termin. Tiper hun kommer etter.

Har en følelse av at denne også gjør som sine søsken. Og kommer før termin. Så topper lillebror kommer et par dager før.

Aner ikke... Haha, men sjansen er vel stor på å gå over siden det er første.

Gikk ei uke over med første og ble satt i gang 7 dager over. Har på følelsen at det blir overtid nå også. Til tross for både mor og søstra mi har fått alle sine barn før tida.

Føler jeg kommer til å føde iallefall noen dager før termin. Termin er 21.04. :) Vil helst ikke gå over...men det vil vel ingen:)

Back
Topp