Følelse på kjønn?

Har akkurat nå en følelse på gutt.. forrige gang trodde jeg det var gutt, men var jente. Graviditeten er lik, om det betyr at det er samme kjønn eller om det bare er sånn jeg blir gravid, vet jeg ikke...Blir spennende!
 
Har ikke hatt følelse om noe før i dag. Jente. Men så ble jeg usikker på om det er fordi jeg «ønsker» meg en jente. Ikke at jeg har noe reelt ønske sånn sett :wacky: nå fikk jeg plutselig lyst på en gutt :joyful: det er merkelig hva slags bilder man får i hodet når man forestiller seg fremtiden :hilarious:
 
Det er ikke å legge under et teppe at jeg har veldig lyst på en jente, men skal jeg gå etter symptomer, og den oppblåste mage fasongen nå, er det nok en gutt.
Det er vel det vi kan da ;)
 
Sist visste jeg at det var gutt. Denne gangen vet jeg ikke og har en helt annen graviditet så tror det er jente denne gangen.
 
Har en følelse på at det blir gutt. Får nok vite det 18. mai når jeg er 11+3! :)
 
Jeg klarer ikke å se for meg noe annet enn gutt. Har så mye gutter både blant venner og familie.
 
Jeg har ikke peiling, ingen følelse for noe.
 
Kan man se det så tidlig? Da går jeg på en smell neste ul :p

Bioteknologiloven forbyr helsepersonell å opplyse om kjønn før 13. uke pga kvinnen da i teorien kan ta abort basert på ønske om gutt eller jente.

Men samme loven forbyr vel også å se/måle nakkefold og neseben osv. Men jeg tror nok at flere som utfører ul er mer lempelige med akkurat den bestemmelsen i og med at et trent øye vil kunne se/mistenke et avvik uten å måle og dersom de ser et avvik har de plikt til å undersøke og opplyse.
 
Bioteknologiloven forbyr helsepersonell å opplyse om kjønn før 13. uke pga kvinnen da i teorien kan ta abort basert på ønske om gutt eller jente.

Men samme loven forbyr vel også å se/måle nakkefold og neseben osv. Men jeg tror nok at flere som utfører ul er mer lempelige med akkurat den bestemmelsen i og med at et trent øye vil kunne se/mistenke et avvik uten å måle og dersom de ser et avvik har de plikt til å undersøke og opplyse.


Å ja, det visste jeg ikke. Ei venninne av meg bare som fikk vite det så tidlig, så da regnet jeg med at vi også kan få vite det. Sier i fra hva som skjer den 18. :)
 
Trooor gutt. Men det trodde jeg sist også. Men nå er det litt mer empiri
 
Har en liten magefølelse på at det er gutt, men vet aldri :) blir fornøyd uansett så lenge baby er frisk :)
 
Har på følelsen at det blir en gutt, men «alle andre» føler det blir jente.. er såå spent[emoji7]
 
Føler kanskje jente, men hadde vært morro med gutt, da det kun er født jenter i familien til nå;-D
Men bryr oss ikke om hva vi får, så lenge det er frisk og rask baby<3
 
Back
Topp