Følelse på kjønn?

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
har dere noen følelse på hva det blir?

Selv kan jeg ikke si at jeg føler verken det ene eller det andre, men har lenge trodd at hvis jeg får et barntil så blir det gutt. Jeg håper verken det ene eller det andre. Mannen hadde syntes det hadde vært litt stas med jente
 
Jeg tror det blir en jente... så da blir det nok en gutt haha! Tok heeelt feil sist gang nemlig
 
Er gravid for første gang så har jeg jo ingenting å se forskjell på. Men i følge kinesisk fødekart og forskjellige tester så sier de jente. Men har ikke noe følelse på det egentlig. Så blir spennende og se, har litt løst og ta litt sånne gamle kjerringråd for å se hvilket kjønn før man får vite det. Så får vi se om de stemmer, hadde iallefall vært litt gøy :)
Vet man kan også bestille en slags test på ebay som skal vise va man venter, men aner jo ikke om den stemmer. :eek:
 
Blir glad for ka som helst og håpa da e friskt,
Men mamma og svigerinna mi er sikker på at vi får gutt ☺️
 
Tror det blir gutt hvis alt går fint :) Er egentlig det samme om det blir gutt eller jente, like gøy uansett :)
 
Blir glad for ka som helst og håpa da e friskt,
Men mamma og svigerinna mi er sikker på at vi får gutt ☺️
Mamma tror også vi blir å få gutt. Men det er fordi det er så mange gutter både på min side og bf sin side. Men blir spennede og se om hun får rett. Hun bruker og ha det :eek:
 
Ganske sikker på gutt... tror ikke jeg kan lage noe annet :)
 
Jeg har skikkelig følelse på jente. Hadde guttefølelse med begge guttene mine, så liker å tro at jeg får rett;)
 
Tror det blir jente.. siden alt føles annerledes denne gangen.. men blir like glad om det er gutt eller jente, så lenge babyen er velskapt [emoji177]
 
Jeg ønsker meg jente (men nei det spiller ingen rolle så lenge peanøtt er frisk altså!!) så da får jeg nok gutt[emoji23]
 
Er mange som trodde første var en gutt [emoji72], men der tok de feil [emoji14]

Jeg var ganske usikker hele veien, så blir spennende å se om vi får noe følelse på det [emoji4]

Syns det er litt tidlig å lure på, føler ikke akkurat at jeg har blitt kjent med denne spira enda [emoji173]
 
I følge kinesisk flødselskart blir det en gutt[emoji6]Jeg har egentlig en følelse på gutt siden jeg har hatt så få symptomer denne gangen, inkludert kvalme som jeg har vært endel plaget med de to andre gangene(født en jente og en SA i uke 12) [emoji51] Så får bare tiden vise [emoji6]
 
Jeg trooor kanskje det blir en liten gutt. Sist var alle sååå sikre på at jeg fikk jente (det stemte). Men alle symptomene er like som sist så langt.
 
Har en følelse på at det blir gutt, men vet ikke helt hvorfor. [emoji28]
 
Back
Topp