Følelse på kjønn?

Følt hele tiden at det ble jente, slik som med førstemann. Har akkurat samme symptomene også, men blir like glad for gutt :) blir spennende å se!
 
Veldig vanskelig så tidlig. Men jeg har en foreningen om at hvis denne uggenheten vedvarer og event blir lengre så må det være jente. Hvis det ikke blir værre så er d gutt. :p MEN mtp når jeg TROR eggløsningen må ha vært, så må det være en rask svømmer som traff, og da sier de odsen er stor for gutt :p personlig håper vi på en jente slik at vi har 2 av hver, men helt ok hvis ikke også :)
 
Begge brødrene mine har bare fått jenter og eg som dame får vel bare gutter da! ;) Siden eg har en gutt fra før av hadde det vært kjekt å oppleve å få en av hver, men av en eller annen grunn frister det bare å strikke til gutt. :happy: Så får se om det stemmer. Brystene har vokst noe helt ekstremt bare den siste uken - og det gjorde det ikkje når eg fikk gutten min. Da ble de bare gigastore fordi eg hadde mye melk. Så kanskje det er en jente
 
Egentlig ikke denne gangen men sistgang var jeg bombesikker på at det var jente frem til oul! Fikk sjokk da det viste seg og være gutt [emoji23]
 
Jeg har følelse på gutt, har fått 2 gutter før og begge gangene stemte magefølelsen. Men så igjen så har jeg også en følelse på at jeg er guttemamma! Mannen ønsker seg jente denne gangen, for meg er det akkurat det samme så lenge vi kommer i mål med en frisk baby vi får ta med oss hjem [emoji173]️
 
Ikke særlig magefølelse ennå denne gang, med førstemann var jeg skråsikker på gutt hele tiden og det stemte:). Holder en liten tipp på jente denne gangen men om det er fordi jeg allerede har 2 gutter og har litt lyst på jente også eller om det er magefølelsen som sier meg noe er jeg usikker på:)
 
Eg tror det blir jente. Har drømt flere ganger etter at eg ble gravide at det er ei jente. Så då blir det nok en gutt. Men blir jo glad uansett
 
Jeg tror det blir jente, men er vel kanskje fordi at jeg har født 2 jenter før. Blir litt fjernt for meg med en sønn
 
"Vet" det blir gutt. Sannsynligheten for jente er så lav. Samboer er en av 4 brødre, og deres far har 5-6 brødre, hvorav kun en har fått jente. Heh...
 
Men!! Jeg blir kjempeglad uansett, det eneste jeg ønsker meg er en frisk og sprek baby❤
 
Fikk følelse av gutt når jeg var på UL i dag. Men bare 6+3 så umulig og se men fikk den følsen
 
Det er jo fire år siden sist, men innbiller meg at jeg er dårligere eller hvertfall like dårlig som sist. Da blir det kanskje en jente til?:)
 
Jeg har vært sååå sikker på at det er en gutt, men av en eller annen grunn ser jeg bare på typisk jentete greier til barnerom, farger osv. Hmm.. nei, vi får se til ul :p
 
Tenker på babyen som en gutt allerede, og klarer ikke se for meg at det skulle vært en jente der inne - blir spennende å se hva det blir :)
 
Back
Topp