Følelse på kjønn

Har ikke peiling på hva som venter i magen min:) For 12 år siden når jeg fikk jenta mi var vi veldig sikker på at d var en gutt så vi fikk litt "sjokk" når det var ei keiserinne som dukket opp. Kjæresten er sikker på at vi kommer til å få en gutt...Så går hele tiden og tar meg på magen og lurer på om " pappas sin prins" har det bra. :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Jeg har et anderledes svangerskap enn med de 2 andre guttene mine, men jeg har ingen følelse av at dette kan være jente i det hele tatt. :p Hadde vært moro med jente, men tipper gutt. :)

Jeg har følelse på gutt :) Har ikke vært gravid før, så har ingenting å sammenligne med. Men i familien min er det overflod av jenter, så kan være underbevissthetens ønsketenkning. Så lenge h*n er frisk spiller det ingen rolle, men skulle ønske på vegne av min far at jeg fått gutt. Jeg har ei storesøster, og hadde storebror. Han druknet når han var 20:-( Føler jeg skylder pappa en gutt..

Men hadde vært koselig med jente og da, for all del :-D

Forrige gang fikk jeg gutt <3 jeg hadde ingen plager i det hele tatt, huden min var plettfri og håret ble tykt og skinnende! Denne gangen er jeg kvalm, uvel og full i kviser. Mannen tror det blir jente :p jeg er usikker. Vi får bare vente å se!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var sikker på at det blir jente før UL slå at i magen bor en liten gutt :) Jeg føler meg helt annerledes enn med første(gutt), og ser ut også helt annerledes. Men alle svangerskap er forskjellige :)

Jeg tror det er ei jente denne gangen :-) Var sikker på at det var gutt sist, og det var det. Blir spennende og se :-)

Eg trur det blir ein gutt.. men har litt lyst på ei jente. Men blir super glad uansett ka det blir

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

skal vist få gutt ifølge det kinesiske kartet :P men skulle ha fått jente forgie gang med det kinesiske fødselskartet :P

Jeg har to gutter fra før og tenker automatisk at dette også er en gutt, svangerskapet har vært veldig likt hittil og. Så får se :)

Utrolig spennende... begynner å lure på jente likevel... da noen tok en pendel over magen... :) hihi! Men vi vet ikke med sikkerhet før babyen blir født :)

Har en følelse av at det er en gutt. Blir spennende på oul og se hva som gjemmer seg inni magen :-) Det viktigste er at barnet er frisk og rask..

Back
Topp