Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant en liste over kjerringråd, ikke et eneste som tilsier gutt så det blir spennende på oul
♡ Februar 2015 ♡
Oj,ja,da er det hvertfall spennende Her er guttefølelsen sååå sterk så fikk sjokk når vi fikk jente på hvert eneste punktI følge kjerringrådene får jeg 50% jente og 50% gutt hehe, da blir det spennende og se
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Denne så jeg på http://m.klikk.no/foreldre/gravid/article488081.eceHar noen av dere en link til en bra side med kjerringråd så jeg kan spå hva jeg får?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Denne gangen tror jeg jente. Og jeg blir veldig overrasket om jeg tar feil. Jeg har to gutter, og har vært sengeliggende med kvalme i 6-9 uker med de. Men denne gangen har jeg ikke kastet opp, og bare vært kvalm innimellom og en del uvel. Det er såpass stor forskjell, og det vet jo at kan skyldes ulikt kjønn, så jeg tror altså det er jente pga det. Hvis ikke har det utrolig mye å si at jeg ikke har jobb nå og kan ta det veldig rolig.
I uke 9 slår vel hjertet på sitt absolutt raskeste, babyen ligger derfor på rundt 170-180 i hjerteslag denne uka. Så roer det seg, og stabiliserer seg senere i svangerskapet.Symptomatisk er det vel gutt - så langt ingen plager. Det som har vært avtok tidlig, ca uke 5-6. Var på ul i uke 9, men så ikke noe kjønn da. Legen spøkte om at hjertet slo jenteslag, for det gikk så innmari raskt. Inni meg tenker jeg på det som ei jente, men det handler nok mer om at jeg alltid har sett for meg ei jente. Mannen har alltid sett for seg gutt. Blir spennende på oul
22.02.2015 ♡