Følelse på kjønn

Har også mest magefølelse på gutt selv om svangerskapet er totalt forskjellig fra da jeg gikk med sønnen min. Ser ikke for meg at jeg kan produsere et annet kjønn :P

Jeg fant en liste over kjerringråd, ikke et eneste som tilsier gutt så det blir spennende på oul :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg fant en liste over kjerringråd, ikke et eneste som tilsier gutt så det blir spennende på oul :D

♡ Februar 2015 ♡

I følge kjerringrådene får jeg 50% jente og 50% gutt :P hehe, da blir det spennende og se ;)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

I følge kjerringrådene får jeg 50% jente og 50% gutt :P hehe, da blir det spennende og se ;)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️
Oj,ja,da er det hvertfall spennende :D Her er guttefølelsen sååå sterk så fikk sjokk når vi fikk jente på hvert eneste punkt :p

♡ Februar 2015 ♡

Siden starten på denne graviditeten er noe helt annen enn forrige gang, har jeg en følelse på gutt denne gangen;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Mannen er sikker på at det blir ein liten gutt, og han har sakt det siden vi fekk positiv test.. Eg har vert inne på tanken, men no aner eg ikkje :P blir spennande å sjå! Mannen vil gjerne vete kjønnet, so då e det ikkje so altfor lenge til vi får svar ;)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Hadde supersterk følelse på jente til og med før graviditetstesten. Bare visste at et lite nurk var unnfanget. Så fikk jeg plutselig ingen anelse. Men mannen er overbevist med hver fiber i kroppen om at det er jente. Som alle andre også rundt oss. Ikke ett menneske har sagt gutt.. Tror nok fortsatt på jente selv også.. Men venter litt i spenning på om vi får muligheten til å se det på oul..

Har ingen anelse her. Noen dager tenker jeg det er gutt, så noen dager tenker jeg det er jente. Mannen tror det er gutt siden han bare har brødre :)

-iPhone appen-

Jeg har veldig følelsen for at det blir gutt. Men alle andre tror det blir jente hehe :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har noen av dere en link til en bra side med kjerringråd så jeg kan spå hva jeg får? :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Denne gangen tror jeg jente. Og jeg blir veldig overrasket om jeg tar feil. Jeg har to gutter, og har vært sengeliggende med kvalme i 6-9 uker med de. Men denne gangen har jeg ikke kastet opp, og bare vært kvalm innimellom og en del uvel. Det er såpass stor forskjell, og det vet jo at kan skyldes ulikt kjønn, så jeg tror altså det er jente pga det. Hvis ikke har det utrolig mye å si at jeg ikke har jobb nå og kan ta det veldig rolig.

Akkurat likt som meg! Har to gutter fra før og nå lurer jeg på om det kan være jente. Er ikke i nærheten så dårlig som jeg har vært med guttene. Det blir spennende å se om vi har rett. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Symptomatisk er det vel gutt - så langt ingen plager. Det som har vært avtok tidlig, ca uke 5-6. Var på ul i uke 9, men så ikke noe kjønn da. Legen spøkte om at hjertet slo jenteslag, for det gikk så innmari raskt. Inni meg tenker jeg på det som ei jente, men det handler nok mer om at jeg alltid har sett for meg ei jente. Mannen har alltid sett for seg gutt. Blir spennende på oul :)

22.02.2015 ♡

Symptomatisk er det vel gutt - så langt ingen plager. Det som har vært avtok tidlig, ca uke 5-6. Var på ul i uke 9, men så ikke noe kjønn da. Legen spøkte om at hjertet slo jenteslag, for det gikk så innmari raskt. Inni meg tenker jeg på det som ei jente, men det handler nok mer om at jeg alltid har sett for meg ei jente. Mannen har alltid sett for seg gutt. Blir spennende på oul :)

22.02.2015 ♡
I uke 9 slår vel hjertet på sitt absolutt raskeste, babyen ligger derfor på rundt 170-180 i hjerteslag denne uka. Så roer det seg, og stabiliserer seg senere i svangerskapet.
http://sml.snl.no/fosterlyd
Men, kan du klart fortsatt være jente :) OUL blir spennende ja, gleder meg veldig til det. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp