Følelse på kjønn

Baby - in - tummy

Andre møte med forumet
Er det noen som har fått noen følelse på hva som kan skjule seg i magen?

Her tror vi veldig forskjellig. Jeg er OVERBEVIST om at det er en liten gutt der, mens mannen tror jente.

Denne gangen tror jeg jente. Og jeg blir veldig overrasket om jeg tar feil. Jeg har to gutter, og har vært sengeliggende med kvalme i 6-9 uker med de. Men denne gangen har jeg ikke kastet opp, og bare vært kvalm innimellom og en del uvel. Det er såpass stor forskjell, og det vet jo at kan skyldes ulikt kjønn, så jeg tror altså det er jente pga det. Hvis ikke har det utrolig mye å si at jeg ikke har jobb nå og kan ta det veldig rolig.

Jeg har en veldig sikker følelse på gutt :) Vet ikke helt hvorfor. Har ikke falt meg inn at det kan være en jente :P

Veldig følelse på jente:) mannen mener det er gutt:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Tror det blir gutt igjen :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Har ingen følelse denne gangen:/ så blir spennende:)

Jeg aaaaaner ikke, noen dager føler jeg det blir gutt, noen dager jente. Stemmer det virkelig at det er forskjell på hvordan magen ser ut med gutt og jente?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Virkelig guttefølelse ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥

Jeg så lille på ultralyd for noen uker siden og etter det har jeg tatt meg selv i å automatisk si "han". Så jeg føler vel det er en gutt :)

Jeg vet ikke helt men tror det kanskje er ei jente fordi formen er lik da jeg gikk gravid for 4 år siden. Spennende blir det uansett fordi vi ikke får vite det før januar / februar

Mannen er sikker på at det er jente.. Før vi ble gravide var jeg sikker på at det blir gutt, men nå er jeg litt usikker ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her veksler det fra dag til dag :) Har rett og slett ingen anelse!

Mannen tror jente :) Jeg har også trodd jente hele tiden, men nå er jeg blitt usikker ;)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

I forrige svangerskap var jeg overbevist fra første stund om at det var en gutt og jammen var det det også :-) Denne gangen har jeg følt jente hele tiden og på ul 12+6 var hun ganske sikker på at det var en liten jente også. Blir spennende å høre når vi skal på oul :-)

Termin 30. januar 2015❤️

Jeg tror vel mest på jente, mest fordi jeg har jente fra før og syns det er vanskelig å forestille meg noe anna. Svangerskapet er også likt, pluss at pulsen ligger på 160 som med jenta (Men ja, det kan så klart være gutt for det. ;))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en følelse på at det er en gutt etter å lest forskjellige" tegn" på kjønn.

Jeg har på følelsen at det blir en gutt. Samboeren er litt av og på, men tror som oftest det blir gutt. De fleste rundt oss tror det blir jente. Så blir spennende å se. Jeg har aldri rett på hva jeg føler det blir, så bør spennende å se om det er noe annet når det kommer til min egen:p

Jeg har en guttefølelse fordi det er annerledes enn med jentene.

Back
Topp