M
Moderator Irene
Guest
Noen her som går på det, som kanskje vil fortelle hva det går ut på? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri hørt om slike kurs heller. De x antall jordmødre jeg har vært hos på ultralyd har ikke nevnt et ord om det, det finns nemlig et kurs her jeg bor for 1000 kr, men d er først nå jeg finner d ut på egen hånd. Har vært på en " gruppe time" fra kommunen der jordmødre svarte på spørsmål om mat/ trening/ medisin bruk osv. Synes det ville være mye mer nyttig med et gratis fødselsforberedende kurs i steden. De kunne evt nevne på et av ultralydene at man har mulighet å ta det kurset mot betaling, men nå er det så sent at d er uansett ingen ledige kursplasser før termindato....Det ble litt langt det herJeg har aldri hørt noe om slike kurs i noen av svangerskapene....
Fem timer??Jeg var der i forrige uke! Jeg syns det var utrolig slitsomt å sitte på de vonde stolene i fem timer. Men det var helt klart et nyttig kurs å dra på. Mannen min følte også at han hadde stort utbytte av kurset. Han spurte mange spørsmål og viste stort engasjement under kurset.
Kurset handlet om fasene under fødselen. Ulik type smertelindring. Forventninger til de ulike rollene (jordmor, ledsager..)... Vi fikk sett på de forskjellige type fødestuene. vi fikk spurt om spørsmål vi lurte på og vi så på en film.