Fødselsforberedende kurs

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vi ble sittende i 5 timer også, jeg fant ut at jeg burde kanskje ha gjort dette for en mnd siden da poden ikke var så sterk, for poden sparket og slo fra seg fra starten til slutten av seminaret. og jeg var ganske øm etter å sittet så lenge på de stolene. Men det var lærerikt og veldig smart å dra på, fikk mye informasjon så det tyder på at det var fornuftig. Tror gubben min følte seg roligere etter kurset. Særlig med dette med tiden etter at vannet går og tid mellom riene.

Så jeg vil anbefale å gå på slike kurs men kanskje før uke 30 da spiren....

Vi var på det med første barn, ikke sånn ekstremt opplysende, var helst omvisningen på sykehuset som var interessant. Men det var første barn så da skulle vi få alt med oss☺️ Mannen mente etterpå han skulle kreve pengene tilbake da vår opplevelse absolutt ikke ble slik som det ble beskrevet på kurset (vannavgang uke 34, hastesnitt, 2 uker på sykehuset osv). Men men, skjønner folk vil ha med seg slikt iallefall 1 gang☺️

Hva har dere lest på internett for å forberede seg til fødselen? Hva var mest nyttig for dere? Jeg skal føde første gang.

Helt ærlig så kan man vel ikke forberede seg helt, man kan aldri vite hva som vil skje, det erfarte jeg skikkelig! En forestilling har man jo, men det kan snu raskt☺️
Jeg hoppet glatt over å lese noe om keisersnitt, føde prematurt osv, så var det nettopp det som skjedde..
Men leste vel bare det generelle jeg kom over, og så på fødeprogrammer på tv self☺️ Men holder altså nå alt åpent og vet jeg bare må ta det som det kommer, i gode hender er man iallefall på sykehuset, de er utrolig flinke på det de gjør der!

Back
Topp