Fødsels-tegn tråden!

Løs mage og tak i ryggen nå... Er for tidlig enda, så håper h*n holder seg inne til jeg kommer til uke 37, 12 dager til det.

Heldigvis kan man ha tegn og modning i mange uker før det faktisk skjer noe,så krysser fingrene for at du i hvert fall kommer deg til uke 37,minst :happy:

I går kveld hadde jeg en del modningstegn,så vidt jeg vet i hvert fall :p Mye mensensmerter,var slik at jeg gikk og ventet på blødningen,mye utflod,nedpress,stikninger i korsryggen.. Er også støl i muskulaturen på siden av hufsa,som strekker seg fra lysken og bak til rumpa,på undersiden liksom.. Noen som kjenner igjen den stølheten??o_O

Den stølheten har jeg hatt i 2 uke no.. kan ikke huske jeg hadde det med førsteman. skikkelig irriterendes :p hehe :)

Den stølheten har jeg hatt i 2 uke no.. kan ikke huske jeg hadde det med førsteman. skikkelig irriterendes :p hehe :)
Hm, rare greier altså.. Kanskje det har noe å gjøre med at bebisen vrikker seg lenger og lenger ned i bekkenet :happy: Lov å håpe i hvert fall!

Heldigvis kan man ha tegn og modning i mange uker før det faktisk skjer noe,så krysser fingrene for at du i hvert fall kommer deg til uke 37,minst :happy:
Ja satser på å komme meg til uke 37 ja. Hadde det slik en stund men nr 2 og. Før vannet gikk akkurat uke 37, tar gjerne en gjentagelse på det ja.

Ja satser på å komme meg til uke 37 ja. Hadde det slik en stund men nr 2 og. Før vannet gikk akkurat uke 37, tar gjerne en gjentagelse på det ja.

I dag har jeg hatt masse stikk og litt svie i bekkenet.. Litt merkelig stikking,vanskelig å forklare.
Lurer på om det er modning.

Stikker litt nedi gløfsa og vondt i bekkenet eller korsryggen eller hvor det faktisk ligger. Tror det er bekkenet, men håper det er korsryggen. Haha.

I går kveld fikk jeg skikkelig tak nederst i magen, gikk å la meg og kjente ikke noe mere. Idag har jeg en del små tak nederst i ryggen, og litt menssmerter.. Satser på at han holder seg inne en stund til, bare 36+5 idag :)

Skal på sykehuset 16.00, og strippes for 4. (!!!!!!!!!!) gang. Gått med 3 cm åpning i to dager, og begynner å bli klar

I ettermiddag har jeg kjent noen/en del menssmerter/murringer i korsryggen. Spent på om det betyr noe, men tørr ikke håpe på noe! Sist ble jeg satt i gang en uke over..

Myye blankt slim som har kommet ut, slimproppen kanskje? Kom masse på papiret når eg tørka meg. Blankt tykt slim..

Skal på sykehuset 16.00, og strippes for 4. (!!!!!!!!!!) gang. Gått med 3 cm åpning i to dager, og begynner å bli klar
Oi, såpass :-/ Håper det skjer noe mer snart :) Nå vet ikke jeg grunnen til at du har blitt strippet så mange ganger, men hvis det er litt hast med å få ut babyen kan du vell settes i gang på andre måter? Riestimulerende drypp, pitocin eller hva det heter?

Fortsatt seks dager igjen til termin, men bare for moroskyld prøvde vi oss på rikshospitalets sexoppskrift igår. Etter det lå jeg med nesten konstante kynnere og baby i magen ble veldig aktiv. Kjente han pressa nedover i skrittet. Men det var det. Idag er kynnerene der enda, men det er det. Ikke noe smerter, ingenting. Haha, vi higer faktisk etter å ha vondt, jenter.

Fortsatt seks dager igjen til termin, men bare for moroskyld prøvde vi oss på rikshospitalets sexoppskrift igår. Etter det lå jeg med nesten konstante kynnere og baby i magen ble veldig aktiv. Kjente han pressa nedover i skrittet. Men det var det. Idag er kynnerene der enda, men det er det. Ikke noe smerter, ingenting. Haha, vi higer faktisk etter å ha vondt, jenter.
Hehe...kjenner igjen tanken om å hige etter å ha vondt:p Når jeg får vondter nå så er det nesten sånn "ja!! Mere!!":p

Oi, såpass :-/ Håper det skjer noe mer snart :) Nå vet ikke jeg grunnen til at du har blitt strippet så mange ganger, men hvis det er litt hast med å få ut babyen kan du vell settes i gang på andre måter? Riestimulerende drypp, pitocin eller hva det heter?
Baby er så stor.. Han var 4100 på onsdag, og jeg måtte ha vakuum for å få ut 3440 baby. Nr 2 var 4050, og det ble heftig. På vei til sykehuset nå. Spent på hva som skal skje

Helt moden, og 4 cm :) Hjem og vente på rier ❤️

Back
Topp