Fødsels-tegn tråden!

Etter at riene endelig har tatt seg opp iløpet av dagen, dro jeg innom føden for en sjekk nå i kveld! Var en liten del igjen av livmorhalsen, men 2-3 cm åpning, så her var det noe på gang!
Vi fikk velge om vi ville bli på sykehuset eller reise hjem, vi valgte det siste siden vi kun bor 3-4min unna! Men papirene ble igjen på føden, for jm trodde ikke det tok lang tid før vi var tilbake! Skrekkblandet fryd!!

Syyykt spennende!! :O Her er det ingen fremgang x)

Syyykt spennende!! :O Her er det ingen fremgang x)
Tilbake på føden nå, fortsatt bare 2-3cm åpning, men hodet var kommet enda lengre ned!
Håper at det presser på og lager litt åpning iløpet av natta.. ;) Har fått paralgin for å slappe mer av, har ikke sovet på snart et døgn! Men er lys våken og full av energi til det som skal skje!

Tilbake på føden nå, fortsatt bare 2-3cm åpning, men hodet var kommet enda lengre ned!
Håper at det presser på og lager litt åpning iløpet av natta.. ;) Har fått paralgin for å slappe mer av, har ikke sovet på snart et døgn! Men er lys våken og full av energi til det som skal skje!

Åhhh! Tenk at snart får du møte ham/henne!! :D

Føler med deg der, her gikk vannet hjemme og fikk beskjed av føden om å slappe av og sove litt, helt umulig når man vet at ting er på gang :D er sliten, men søvn blir det ikke mye av, er altfor spent!

Etter at riene endelig har tatt seg opp iløpet av dagen, dro jeg innom føden for en sjekk nå i kveld! Var en liten del igjen av livmorhalsen, men 2-3 cm åpning, så her var det noe på gang!
Vi fikk velge om vi ville bli på sykehuset eller reise hjem, vi valgte det siste siden vi kun bor 3-4min unna! Men papirene ble igjen på føden, for jm trodde ikke det tok lang tid før vi var tilbake! Skrekkblandet fryd!!

Håper det ikke går så lang tid nå, og at drømmefødselen din er rett rundt hjørnet :happy:

Ønsker deg lykke til i siste innspurt, og heier på deg :happy093.:signs003
:talk017
:hello2:hello2:hello2

Åååååå så utrolig spennende :D

Her roet alt seg ca 22. I går, men var å tissa nå, og mere slim :D Nå skjer det ting igjen. Men jeg ser ikke tegn til blod i slimet enda så jeg er litt tilbakeholden i optimismen. Selv om jeg nå ser et ørlite håp om å for en gangs skuld føde før termin. Som er 18/8 i følge OUL.
Om jeg får på selve termin er det også en seier. :D Murringen/modningen fortsetter og jeg venter på at det skal gå over i rier :smiley-angelic001:happy093.

Mensensmerter i hele natt, og gode tak i ryggen... Håper det fører noe godt med seg, men vil ikke gi meg selv forventninger :p

Mensensmerter i hele natt, og gode tak i ryggen... Håper det fører noe godt med seg, men vil ikke gi meg selv forventninger :p

Kjønner deg godt. Her har takene pause igjen :( Men har hatt pauser før, og murringen i ryggen fortsetter så...
Håper det tar seg opp igjen.
Skal høre om det er tid til ny fotsoneterapi til meg i morgen om ikke ting tar seg opp før det :)

Her roet alt seg ca 22. I går, men var å tissa nå, og mere slim :D Nå skjer det ting igjen. Men jeg ser ikke tegn til blod i slimet enda så jeg er litt tilbakeholden i optimismen. Selv om jeg nå ser et ørlite håp om å for en gangs skuld føde før termin. Som er 18/8 i følge OUL.
Om jeg får på selve termin er det også en seier. :D Murringen/modningen fortsetter og jeg venter på at det skal gå over i rier :smiley-angelic001:happy093.

Jeg unner deg virkelig å få før tiden, eller på termin☺️

Føler med deg der, her gikk vannet hjemme og fikk beskjed av føden om å slappe av og sove litt, helt umulig når man vet at ting er på gang :D er sliten, men søvn blir det ikke mye av, er altfor spent!
Slappe av og sove du liksom! Klin umulig!!!
Masse lykke til med det du har i vente ❤️

Shit! Nå er vi allerede i midten på august :O Tiden går faktisk fremover, selv om dt føles saaakte.. Her har mini drevet og presset på nedover inatt. Han har ikke festet seg enda, men det er jo ikke sikkert han gjør det før fødsel har jeg forstått. Håper det plutselig skjer noe! (: Hadde et håp om at jeg skulle få maserier etterpå, men det skjedde ikke. Lever gjennom dere andre i mellomtiden :P

Med nr 2 var jeg inne på SUS kl 14. Ikke moden og ingen cm åpning. Men hadde kynnere/rier som kom og gikk litt. Reiste inn på kvelden igjen, 20.30. Ikke moden men 1 cm?! De ville jeg skulle reise hjem (1 times tur) , jeg nektet, kjente noe var på gang. Fikk klyster og 01.30 kom han ;) Alt kan skje!!
Ja la oss håpe☺for jeg er så lei maseriene som jeg nå har hatt i 2 dager... føler jeg har det hele tiden... og bare litt slim på papiret når jeg har gått på do. jeg kjenner jeg er lei..

Ja la oss håpe☺for jeg er så lei maseriene som jeg nå har hatt i 2 dager... føler jeg har det hele tiden... og bare litt slim på papiret når jeg har gått på do. jeg kjenner jeg er lei..
bare for og nevne det så har jeg hatt kraftige kynnere med mensen murringer i en uke og ikke mer

Jeg har våre i gang igjen med jevne gode tak i over 3 timer nå. Men dem øker ikke mere i styrke..
Jajja noe skjer i alle fall :p

Back
Topp