Fødsels-tegn tråden!

Kjennes ut som jeg må nr 2 heeele dagen!! Glemte å spørre JM om hun kunne sjekke modning igår, men akkurat nå føles det ut som hodet til lillemor er på tur ut rumpa :p

Kjennes ut som jeg må nr 2 heeele dagen!! Glemte å spørre JM om hun kunne sjekke modning igår, men akkurat nå føles det ut som hodet til lillemor er på tur ut rumpa :p

Sånn har det våre her også flere ganger. Noen ganger når Lille hikker kjennes det ut som jeg har hikke i rumpa :p

Har hatt en del mage knip de siste dagene, og en veeeeldig urolig natt i natt. Noen som vet om mageknip kan være ett lite forvarsel? Er 39+0 i dag og veldig klar for å få magen for meg selv☺️

flere som har hyppige kynnere som tar litt tak nederst i mage rygg...? jeg har ikke tatt tid på de men føler de kommer med 5 minutters mellomrom... tror ikke det er noe fødsel på gang men er det bra og ha så hyppige kynnere?40+3

Har hatt en del mage knip de siste dagene, og en veeeeldig urolig natt i natt. Noen som vet om mageknip kan være ett lite forvarsel? Er 39+0 i dag og veldig klar for å få magen for meg selv☺️

Har også hatt mye mageknip de siste dagene, er 38+2 og har ett lite håp om at det er et tegn :p

flere som har hyppige kynnere som tar litt tak nederst i mage rygg...? jeg har ikke tatt tid på de men føler de kommer med 5 minutters mellomrom... tror ikke det er noe fødsel på gang men er det bra og ha så hyppige kynnere?40+3
Jeg har sånne dag og natt. Uansett hva jeg gjør. Er 40+0, men jeg har hatt heftige kynnere siden uke 18 så er mildt sagt lei. Vet ikke hvordan det egentlig skal være siden jeg "alltid" har hatt det sånn, men om du nettopp har begynt å få de så kan der være "trening" for livmoren?:)

Jeg har sånne dag og natt. Uansett hva jeg gjør. Er 40+0, men jeg har hatt heftige kynnere siden uke 18 så er mildt sagt lei. Vet ikke hvordan det egentlig skal være siden jeg "alltid" har hatt det sånn, men om du nettopp har begynt å få de så kan der være "trening" for livmoren?:)
Jeg er 2 gangs fødende og har hatt kynnere siden uke 19. men de siste nå i dag har faktisk vært vonde....har også hatt netter med maserier..

var på kontroll i dag og hadde regelmessige kynnere/rier... når hun såg på registreringen var hun positiv.. men fikk en nedtur når hun sjekket modning.. var ikke moden...
Iht mange andre, så trenger du absolutt ikke være moden før fødselen starter. Er de som har fått beskjed om at de ikke er moden og så starter fødsel samme kveld eller dagen etter. Jeg har vært moden i 3 uker...er fremdeles gravid;)

Våknet med dårlig form i dag. Kvalm, vondt i hodet og skikkelig vondt i høyre lysk og bak i ryggen. Usikker på hva de smertene betyr da. Også usikker på om det er mensensmerter eller vondt nede i tarmene. Noen som har kjent lignende før fødsel? ;)

var på kontroll i dag og hadde regelmessige kynnere/rier... når hun såg på registreringen var hun positiv.. men fikk en nedtur når hun sjekket modning.. var ikke moden...
Med nr 2 var jeg inne på SUS kl 14. Ikke moden og ingen cm åpning. Men hadde kynnere/rier som kom og gikk litt. Reiste inn på kvelden igjen, 20.30. Ikke moden men 1 cm?! De ville jeg skulle reise hjem (1 times tur) , jeg nektet, kjente noe var på gang. Fikk klyster og 01.30 kom han ;) Alt kan skje!!

40+2 i dag. Våknet hver time i natt med noe jeg trodde var rier, men det var vel bare maserier. Ga seg i 9tiden i morges, ikke kjent noe etter det. Var inne til stripping på torsdag og slimproppen gikk i går. Skal tilbake til jordmor for mer stripping i dag hvis det ikke tar seg opp igjen. Noe jeg ikke tror det gjør, kjenner ikke noe nå.

Jeg har av, og på med skikkelig kraftige kynnere med jevne tak med times intervaller om gangen. Og sånt har jeg hatt det siden i går. Men de tar seg ikke opp mere i styrke nå. Håpet var at en runde i høyet skulle få det mere i gang i går, og dytte det over til skikkelige rier. Men niks :eek: Murrer godt i ryggen, og strammer sinnsykt i magen inni mellom . Men ser ikke noe tegn til mere modning når jeg tørker meg.
Får forføre mannen etter lille er lagt i kveld igjen, og teste ut en annen stilling :p
Som kan irritere mormunnen bedre :laughing021

40+2 i dag. Våknet hver time i natt med noe jeg trodde var rier, men det var vel bare maserier. Ga seg i 9tiden i morges, ikke kjent noe etter det. Var inne til stripping på torsdag og slimproppen gikk i går. Skal tilbake til jordmor for mer stripping i dag hvis det ikke tar seg opp igjen. Noe jeg ikke tror det gjør, kjenner ikke noe nå.
Begynner å lure på om ammetåka har kommet tidlig :p jeg er jo 40+5 og ikke 40+2 i dag :D

Det kan virke som det er modningsrier jeg har nå. For nå kom resten av slimproppen på papiret, og det murrer som juling i ryggen og mere enn i går. Den vonde murringen har jeg i ryggen når jeg skal få, mensen :o

Vi har godt en del i dag. Jeg har jo så mye nedpress at jeg tenkte, og gå litt ville få hodet lenger ned i bekkene og hjelpe ting fremover :p
Tankene fortsetter, og komme men, har fortsatt ikke tatt seg opp mere i styrke.
Eller hyppighet.

Etter at riene endelig har tatt seg opp iløpet av dagen, dro jeg innom føden for en sjekk nå i kveld! Var en liten del igjen av livmorhalsen, men 2-3 cm åpning, så her var det noe på gang!
Vi fikk velge om vi ville bli på sykehuset eller reise hjem, vi valgte det siste siden vi kun bor 3-4min unna! Men papirene ble igjen på føden, for jm trodde ikke det tok lang tid før vi var tilbake! Skrekkblandet fryd!!

Back
Topp