Fødsels-tegn tråden!

Ligger og kjenner på stikking, murring og noe jeg vil beskrive som bobling nederst i magen... Frøkna er virkelig livlig nå, noe som resulterer i mye kynnere, men intet mer... :p

Er ikke mange tegna her i gården, men når mamma kom innom i går var det første hun utbrøt "oj, når var du hoven i fjeset! Nå kommer han snart". Kikka meg ordentlig i speilet og det er ingen tvil. Fjeset er veeeldig hovent. :o

Har våknet i natt flere ganger med vonde tak i magen.. men har ikke kjent noe nå etter at jeg våknet :/

Ble strippet på fredag og hadde da 2 cm åpning, og med jevne mellomrom har det siden i søndags natt kommet ut små rosa, brune og gule biter og slim. Lurer på om det kan være slimproppen. Føler liksom at det er mer åpen inn når jeg sitter i sofaen :p Åhoi... Vanskelig å forklare.

Ellers merker jeg bare så smått mensmurring, og ellers har jeg kynnere men det har jeg hatt siste måned.

Termin 30.08, men blir satt i gang den dagen pga kostholdsregulert sv.dia. Håper derfor det skjer da! Skal nå på torsdag til ny stripping og modningsakupunktur på føden :) Spennende tider.

siste svangerskapskontroll vell overstått hos fastlegen min i dag :p

Her er hodet fortsatt ned, men ikke festet, og det er heller ikke kommet ned i bekkenet :o Hun ville ikke sjekke meg, for modning da de har gått bort i fra det hos legen min pga infeksjonsfaren:( Men hun mente at jeg nok var i ferd med, og mykne der nede pga slimproppen som har godt, og alle takene siden fredag...
Dette var min siste kontroll, nå skal jeg ikke på kontroll før dag 6 på overtid på sykehuset. Håper ting er i boks før det, men siden hodet fortsatt er høyt så tviler jeg veldig på det nå. Da er jo ikke hodet der det skal for å påvirke til åpning :confused:

har vært våken siden 5 med rier med alt fra 10 min til 4 min mellomrom. tegnblødning ..men nå er det 20 min siden siste rie... når skal det skje??

har vært våken siden 5 med rier med alt fra 10 min til 4 min mellomrom. tegnblødning ..men nå er det 20 min siden siste rie... når skal det skje??

Vil ikke være "moodkiller", men jeg gikk slik i over 2 døgn før d skjedde noe mer:o Tror d er VELDIG individuelt!

Her er det slim og friskt blod og... er jo 4 dager over termin da så håper noe skjer snart..
rier som er så kraftig at jeg må opp og gå.. var det slikt med deg og...? 2 gangsfødene her

Hadde ikke sjans å ligge eller sitte under riene, så måtte opp og gå jeg også...dem kom uregelmessig alt mellom 3 og 25 minutter, sov ikke overhodet de to døgnene. Dette var dag 2 og 3 over termin, mini kom på dag 4. Hadde tegningsblødning når d startet med friskt blod, klarer ikke å huske om d var blod hele tiden, men gikk med bind hvertfall...
Førstegangsfødende her:)

Hadde ikke sjans å ligge eller sitte under riene, så måtte opp og gå jeg også...dem kom uregelmessig alt mellom 3 og 25 minutter, sov ikke overhodet de to døgnene. Dette var dag 2 og 3 over termin, mini kom på dag 4. Hadde tegningsblødning når d startet med friskt blod, klarer ikke å huske om d var blod hele tiden, men gikk med bind hvertfall...
Førstegangsfødende her:)
Det pleier jo og gå litt fortere med 2 man... gikk du over termin?

4 dager over i dag. Vært til jordmor for stripping nr.3 i dag. 3 cm åpning, så noe er jo på gang, men ting tar tid gitt. Trodde det var noe på gang i natt, men det var vel bare maserier.

siste svangerskapskontroll vell overstått hos fastlegen min i dag :p

Her er hodet fortsatt ned, men ikke festet, og det er heller ikke kommet ned i bekkenet :eek: Hun ville ikke sjekke meg, for modning da de har gått bort i fra det hos legen min pga infeksjonsfaren:( Men hun mente at jeg nok var i ferd med, og mykne der nede pga slimproppen som har godt, og alle takene siden fredag...
Dette var min siste kontroll, nå skal jeg ikke på kontroll før dag 6 på overtid på sykehuset. Håper ting er i boks før det, men siden hodet fortsatt er høyt så tviler jeg veldig på det nå. Da er jo ikke hodet der det skal for å påvirke til åpning :confused:
Tror egentlig ikke du skal legge så stor vekt på det med at hodet er høyt ennå. Jeg var på UL på overtidskontroll 7 dager etter termin, da var fortsatt hodet ikke festet og lå høyt. Ble satt i gang to dager etter, trodde da at jeg var helt umoden og regnet med ballongkateter men viste seg å være 1-2 cm åpning og rett på stikkpille. Og fortsatt lå hodet høyt, festet seg aldri før hun var på vei ned under fødselen.

Dere som har mensmurringer, er de i samsvar med kynnere, eller får dere de "utenom"? Jeg har mye kynnere, men også mye mensmurringer utenom kynnerne..

Dere som har mensmurringer, er de i samsvar med kynnere, eller får dere de "utenom"? Jeg har mye kynnere, men også mye mensmurringer utenom kynnerne..

Jeg har hatt begge deler. Både konstante mensmurringer og kynnere innimellom, eller hver for seg.

Back
Topp