Jeg har våre i gang igjen med jevne gode tak i over 3 timer nå. Men dem øker ikke mere i styrke..
Jajja noe skjer i alle fall![]()
Krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har våre i gang igjen med jevne gode tak i over 3 timer nå. Men dem øker ikke mere i styrke..
Jajja noe skjer i alle fall![]()
Ååååå jeg jubler med degJubler for at vannet er gått, venter på verre rier nå så blir det sykehuset en tur! Barna sover og aner ingenting![]()

Lykke til med siste innspurt, og de beste ønsker for fødselen din
har vært våken siden 5 med rier med alt fra 10 min til 4 min mellomrom. tegnblødning ..men nå er det 20 min siden siste rie... når skal det skje??
Her er det slim og friskt blod og... er jo 4 dager over termin da så håper noe skjer snart..Vil ikke være "moodkiller", men jeg gikk slik i over 2 døgn før d skjedde noe merTror d er VELDIG individuelt!
rier som er så kraftig at jeg må opp og gå.. var det slikt med deg og...? 2 gangsfødene herVil ikke være "moodkiller", men jeg gikk slik i over 2 døgn før d skjedde noe merTror d er VELDIG individuelt!
Her er det slim og friskt blod og... er jo 4 dager over termin da så håper noe skjer snart..
rier som er så kraftig at jeg må opp og gå.. var det slikt med deg og...? 2 gangsfødene her
Det pleier jo og gå litt fortere med 2 man... gikk du over termin?Hadde ikke sjans å ligge eller sitte under riene, så måtte opp og gå jeg også...dem kom uregelmessig alt mellom 3 og 25 minutter, sov ikke overhodet de to døgnene. Dette var dag 2 og 3 over termin, mini kom på dag 4. Hadde tegningsblødning når d startet med friskt blod, klarer ikke å huske om d var blod hele tiden, men gikk med bind hvertfall...
Førstegangsfødende her![]()
Såg det lengre oppe haha☺Det pleier jo og gå litt fortere med 2 man... gikk du over termin?
Det pleier jo og gå litt fortere med 2 man... gikk du over termin?
Tror egentlig ikke du skal legge så stor vekt på det med at hodet er høyt ennå. Jeg var på UL på overtidskontroll 7 dager etter termin, da var fortsatt hodet ikke festet og lå høyt. Ble satt i gang to dager etter, trodde da at jeg var helt umoden og regnet med ballongkateter men viste seg å være 1-2 cm åpning og rett på stikkpille. Og fortsatt lå hodet høyt, festet seg aldri før hun var på vei ned under fødselen.siste svangerskapskontroll vell overstått hos fastlegen min i dag
Her er hodet fortsatt ned, men ikke festet, og det er heller ikke kommet ned i bekkenetHun ville ikke sjekke meg, for modning da de har gått bort i fra det hos legen min pga infeksjonsfaren
Men hun mente at jeg nok var i ferd med, og mykne der nede pga slimproppen som har godt, og alle takene siden fredag...
Dette var min siste kontroll, nå skal jeg ikke på kontroll før dag 6 på overtid på sykehuset. Håper ting er i boks før det, men siden hodet fortsatt er høyt så tviler jeg veldig på det nå. Da er jo ikke hodet der det skal for å påvirke til åpning![]()
Dere som har mensmurringer, er de i samsvar med kynnere, eller får dere de "utenom"? Jeg har mye kynnere, men også mye mensmurringer utenom kynnerne..