Fødsels-tegn tråden!

Spennende!! :D Jeg har termin 30. August, så det er fortsatt en stund til.. Er bare sykt utålmodig :p Og resten av familien (mamma og tanter) har fått før termin, så jeg går liksom og innbiller meg at jeg også gjør det :p Haha! Dette kan bli noen lange uker :p :O
Åh, men da er det jo absolutt sannsynlig at du får før :D Det sies å være noe i de genene. Mamma og mine tanter har alle født leeenge etter termin. Så.. Ja.. Haha.

Her er alle tegn bort, så ikke noe på gang her ser det ut til. Kan uansett vente til uke 37 på tirsdag:)

Har takvise smerter i korsryggen nå, som varer i rett over ett minutt med ca seks minutter mellom hver start, hva tror dere?
Maserier? Eller noe på gang? Termin i dag, men ikke helt klar enda.. :/

Har takvise smerter i korsryggen nå, som varer i rett over ett minutt med ca seks minutter mellom hver start, hva tror dere?
Maserier? Eller noe på gang? Termin i dag, men ikke helt klar enda.. :/

Høres jo ut som det kan være ekte vare dette. Merker du noe i magen også nå som det har vart litt eller?

Høres jo ut som det kan være ekte vare dette. Merker du noe i magen også nå som det har vart litt eller?
Nei, kjenner ingenting i magen. Men den blir veldig stram mens det pågår, ellers ikke noe unormalt. Klarer å snakke men hjelper mest å puste mens det holder på. Har prøvd å ringe KK men får bare opptattsignal.

Nei, kjenner ingenting i magen. Men den blir veldig stram mens det pågår, ellers ikke noe unormalt. Klarer å snakke men hjelper mest å puste mens det holder på. Har prøvd å ringe KK men får bare opptattsignal.

Har de Økt i styrke ?

Man opplever rier så forskjellig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap :)
Rart av dem, og ikke ALTID ha noen som kan ta tlf :o

I dag har jeg vært i så rar form!
Da jeg våknet var jeg skamdårlig, kvalm og uvel i hele kroppen, vondt i magen og masse kynnere, så ga det seg ei stund, da var jeg bare suupertrøtt og sliten, men med skikkelige stikkinger i korsryggen og mensmurringer..
Dårlig i magen igjen, og kom meg endelig på do på tidligkvelden (har stort sett vært på do 3 ganger om dagen di siste to ukene, men di siste dagene har jeg bare vært annenhver dag). Sorry detaljer :p
Etter det har jeg vært slapp og mye menssmerter og litt kramper + kynnere. Kommer også endel slim nå..

Skal lure på om det begynner å skje noe her gitt! :p kanskje fødselen starter av seg selv så jeg slipper igangsettelse på mandag :p lov å håpe?!
Noe nytt? :-)

Hvordan føler du deg nå? Har akkurat samme tegn som Dg :)
Noe av det samme med bæsjingen. Er 37+1 nå. Har mye nedpress og bekkensmerter fortsatt, og har kynnere mange ganger om dagen. Utfloden øker bare også. I tillegg har jeg siste uken fått overømfintlige bryster, så har begynt å smøre de med Mama Mio nipple balm og boob cream :) Tror kroppen blir mer og mer moden for hver dag nå, men fortsatt skal jo termin egentlig ikke være før 30.08. Når har du termin?

Hører til SUS, ja. Men, ringte de og fikk beskjed om å ringe når jeg hadde termin og så skulle de ta meg inn. Jaja, skjer vel før eller siden:p
Er visst disse to + Haugesund som ikke setter automatisk i gang fødsel på termin ved svangerskapsdiabetes, resten av landet ser ut til å gjøre det (hvertfall av det folk sier på svangerskapsdiabetes gruppa på face). Satser på de vet hva de holder på med, men blir alltid skeptisk når rutinene er så forskjellige. Håper det skjer noe av seg selv snart :D 4. dag på overtid nå og har ikke time før på onsdag som er 7. dag over.

Ser ut til at hele slimproppen min nå er borte etter i gårkveld, og i morges :p
Mye på papiret men, ikke spor av rødt i som med 1.svangerskap...
Noe skjer i alle fall :)

Bare 36+1, men blodig slim, masse kynnere og mer og mer vondt i korsryggen! (De siste timene har vært utrolig vonde) Tidvis kvalm og uggen.
Vag.undersøkelse på sist kontroll, og da var livmorhals 1cm (ned fra 4cm tidligere i sv.skap) og 1 cm åpning... Førstegangsfødende, så her er kanskje noe på gang!?

Bare 36+1, men blodig slim, masse kynnere og mer og mer vondt i korsryggen! (De siste timene har vært utrolig vonde) Tidvis kvalm og uggen.
Vag.undersøkelse på sist kontroll, og da var livmorhals 1cm (ned fra 4cm tidligere i sv.skap) og 1 cm åpning... Førstegangsfødende, så her er kanskje noe på gang!?

Det var sånn det startet med 1. hos meg :D
Så spennende :p
Lykke til med siste innspurt også ønsker jeg deg en drømme fødsel ;)

Det var sånn det startet med 1. hos meg :D
Så spennende :p
Lykke til med siste innspurt også ønsker jeg deg en drømme fødsel ;)
Takktakk! Kjenner jeg nesten gleder meg :) er ihvertfall spent!
Kan jeg spørre om det tok lang tid for deg fra du kjente det slik, til fødselen både var i gang, og så var slutt?

Her sitter jeg med "fødepizzaen" min, sterk med jalapeños og venter på at disse maseriene/sterke kynnerne jeg har hatt i noen dager nå skal ta seg opp.. Vil føøøøøøde!!!

Back
Topp