Snart din(/vår) tur! Når har du termin?
17... 10 dager til! Men er så utålmodig at jeg sprekker snart! :O
Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart din(/vår) tur! Når har du termin?
Takktakk! Kjenner jeg nesten gleder meger ihvertfall spent!
Kan jeg spørre om det tok lang tid for deg fra du kjente det slik, til fødselen både var i gang, og så var slutt?
29 dager igjen, ikke termin før 5.sept! Men har stoppet premature rier to ganger, så er forberedt på alt!17... 10 dager til! Men er så utålmodig at jeg sprekker snart! :O
Hva med deg?
Spennende!!! Ventet du lenge før du dro inn på føden?Våknet av riene 03.30 også var hun ute kl.10.40
Å gratulerer så mye med jenta, nyt tiden.Økte i styrke, reiste inn på KK ganske kjapt etter at jeg skrev her, og 3,5 time etter var hun her. Verdens nydeligste baby![]()
Jeg var sta som et uvær forde min daværende mann var på veg hjem fra langtur, og jeg nektet og dra uten han. Kom inn med kraftige stormrier, og 6 cm åpning pga idiotiske meg hørte på velmenende råd om lakserolje. Så når jeg våknet med rier ville jeg ikke det skulle stoppe og tok da 2 SS med detSpennende!!! Ventet du lenge før du dro inn på føden?

JM ba meg love og ALDRI gjøre det igjen pga det ofte gir stormrier, og veldig stresset baby. Jeg var ung, og dum Åj shit! Da skal jeg ikke gjøre det ihvertfall!Jeg var sta som et uvær forde min daværende mann var på veg hjem fra langtur, og jeg nektet og dra uten han. Kom inn med kraftige stormrier, og 6 cm åpning pga idiotiske meg hørte på velmenende råd om lakserolje. Så når jeg våknet med rier ville jeg ikke det skulle stoppe og tok da 2 SS med det
Når jeg sto hjemme hadde jeg lenge rier med kun 2-3 min mellomrom. Og når mannen omsider kom hjem kom de i et bankende kjør, og vi dro inn. Fikk skikkelig kjeft av JM pga lakseroljen jeg hadde tatt. Og hun måtte ta vannet pga jeg ikke fikk pause mellom rieneJM ba meg love og ALDRI gjøre det igjen pga det ofte gir stormrier, og veldig stresset baby. Jeg var ung, og dum
Jeg venter fortsatt til det er så vondt at jeg ikke holder ut hjemme lenger, eller til de kommer så tett, og regelmessig at jeg ikke tør å være hjemme
For 2 år siden dro jeg inn for å føde nr 4 og ventet hjemme til riene var skikkelig vonde, og kom jevnt under 4 min mellom. 30 min etter jeg kom på sykehuset hadde jeg født.
Jeg har ALDRI blitt sent hjem, forde jeg alltid er hjemme lengst mulig. Er redd, for å bli sent hjem... Orker liksom ikke det... Men så bor jeg ikke mange min kjøring fra sykehuset![]()
Null og niks selv etter modningsforsøk. Håper jeg rekker å føde lillegutten før han begynner på skolen..

Krysser fingrene, for degÅj shit! Da skal jeg ikke gjøre det ihvertfall!
Nå skal jeg slappe av, mens jeg venter på at riene skal komme for fullt!![]()

TakkKrysser fingrene, for deg![]()
Så bra det er kommet noen tegn lillespire16Idag er jeg helt sikker på at deler av eller hele slimproppen gikk! Ikke noe blod, men det var helt tydelig en good del slim. Så deilig med detaljer Bare håper dette betyr at noe er på gang! Er ikke mer enn 39+2 idag, så skal egentlig ikke klage, men med estimert stort barn kan han godt komme litt før Hvor lang tid har det tatt fra slimproppen gikk til fødselen startet hos dere? Vet det kan ta uker fortsatt.
Det er desverre over en uke siden, og jeg er like gravidIdag er jeg helt sikker på at deler av eller hele slimproppen gikk! Ikke noe blod, men det var helt tydelig en good del slim. Så deilig med detaljer Bare håper dette betyr at noe er på gang! Er ikke mer enn 39+2 idag, så skal egentlig ikke klage, men med estimert stort barn kan han godt komme litt før Hvor lang tid har det tatt fra slimproppen gikk til fødselen startet hos dere? Vet det kan ta uker fortsatt.
men jeg tør ikke håpe for mye.. Håpet nok dette svangerskapet! Skal på helsestasjonen nå (uke 40), kan jordmor sjekke der tror dere?Hadde det akkurat sånn natt til i går og et godt stykke ut på dagen i går, og så forsvant det. Like gravid i dag jeg også, overtidsdag 6. Til å bli smårar av detteHadde vondt i korsryggen igår kveld og litt i natt, men ikke som tak bare konstant småvondt. Våknet like gravid idag.