Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linda29
For meg har det absolutt ingen betydning.. De er tross alt utdannet.. Hvorfor skal det gjøre noe om hun ikke har barn selv?
ORIGINAL: •Skjønningene•
For meg har det absolutt ingen betydning.. De er tross alt utdannet.. Hvorfor skal det gjøre noe om hun ikke har barn selv?
ORIGINAL: KL82Nei.. Og man kan heller ikke sammenligne smerter ved fødsler heller..
Helt enig, hun vet nok hva hun gjør selv om hun ikke har barn.
Kan jo ikke regne med at sykepleierne skal ha hatt alle de sykdommene de behandler oss for heller [:D]
ORIGINAL: Vita
Jeg har fått spm om jeg har født selv av enkelte fødende...så for noen har det visst noe å bety..men ja, vi er jo alle tross alt utdannet..men ei jordmor som ikke har født selv, har ei kjent smerten...selv om smerten oppleves veldig forskjellig og varierende fra person til person...
ORIGINAL: Pippi Lang Pupp
ORIGINAL: Vita
Jeg har fått spm om jeg har født selv av enkelte fødende...så for noen har det visst noe å bety..men ja, vi er jo alle tross alt utdannet..men ei jordmor som ikke har født selv, har ei kjent smerten...selv om smerten oppleves veldig forskjellig og varierende fra person til person...
Mener du at det har med smertterskel og gjøre? At noen tåler mindre? Siden du sier: "hvordan smerten oppleves"?