Fødsel

Ikke enda, men tror jeg kommer til å grue meg denne gangen, fordi det endte i akutt keisersnitt forrige gang. Men foreløpig tenker jeg ikke mer på fødselen enn hvor jeg tenker at den skal skje :)

Jeg gruet meg sist, men klarte på slutten å psyke meg opp med:

1. Ungen må ut
2. Jeg dør ikke
3. Jeg får verdens fineste premie <3

Endte med epidural og vakum, men min mor spurte meg ti min etter fødsel om jeg ville ha flere.. joda, det vil jeg :)

Både ja og nei.

Jeg syns at det å gå gravid er verst, og egentlig syns jeg det å føde er spennende og topp! De to første fødslene mine har vært tipp topp egentlig!

Men jeg hører at tredjemann er en luring, og tenker da at alt kan skje. Nå går jeg sikkert på overtid, fødselen varer sikkert mye lengre. Kanskje jeg må ha hjelp i form av smertestillende, tang eller keisersnitt...

Har aldri vært gjennom en fødsel før, så kjenner at jeg gruer meg litt når jeg tenker på det :)
Men det er ikke noe jeg bruker å tenke på :p

Dette er vår første og kan ikke si at fødselen er noe jeg gleder meg til akkurat. Men prøver å unngå å tenke så mye på det - og den lille må jo ut en gang..

Jeg gleder meg bare:-) er en fantastisk følelse å føde, selv om man tror man skal dø når man holder på;-)

Jeg har aldri født nok! Å jeg tror egentlig ikke at jeg har fått laget meg noe tanker rundt det! Men det kommer nok! Å jeg kommer nok til å grue meg fordi jeg ikke vet hva jeg går til, hvor vondt det vil gjøre, tidsløpet, usikkerhet og alt det der spiller en stor rolle tanker jeg!

Gruer meg ikke. Sist var et traume og suppa holdt på å dø, og fikk revet av sener i skulder, men det er heldigvis ikke slik som er normen. :)

Det er vondt men fantastisk og faktisk jobbe ut det vidunderet en har båret på i 9 mnd.

Gruer meg ikke.
Hadde en veldig grei og rask fødsel sist:)
Ingen smertelindring.

Nei jeg gruer meg ikke :)
Første fødsel var hard. Hadde epidural å han satt fast å ble tatt
Med vakum, var rett før haste snitt..

Men siste fødsel var en drøm :) hadde null smertelindring å alt ver helt perfekt så håper på en slik fødsel til :)

Prøver å ikke tenke så mye på det egentlig. Det viktigste er jo st spiren sitter så skal jeg nok komme meg gjennom fødselen. Som jeg sier til meg selv " de gjør dette i hele verden til og med uten bedøvelse + at de gjerne får flere barn, hvor vondt kan det gjøre"

Jeg gruer meg ikke for jeg har hatt fine fødsler.. Bekymre meg for at noe skal gå galt kommer jeg nok til å gjøre, men ellers gleder jeg meg bare :dance008

Gruer meg ikke. Har hatt greie fødsler før og det er helt fantastisk å føde. J**lig vondt, men absolutt verdt all smerten når en ligger med en liten baby i armene ♡ :)

Vil ikke si jeg gruer meg akkurat, men mer spent på hvordan denne fødselen vil bli. De to forrige var forferdelig lange :(

Mest redd for å ikke rekke frem! Fødte på 1,5 time nå i desember, og da var det 2,5 år siden forrige fødsel (den første var over 20 t). Nå er det jo under 11 mnd mellom fødselene, så det kan bli spennende :o

Gruer meg ikke, men er fryktelig spent! Blir keisersnitt denne gangen. Fødselen med storebror var laaaaang og endte litt uheldig. Men det var en fantastisk følelse, og jeg synes det er kjempe trist at jeg ikke får gjøre det igjen. Det som fikk meg gjennom alle timene var nok at jeg hadde et åpent sinn før fødselen. Jeg forventet ingenting annet enn at ungen kom til å komme ut, og at de som var rundt visste hva de drev med. :)

Gruer meg ikke, men er selvfølgelig veldig spent! Regner med at det kommer litt panikk etterhvert som det nærmer seg, men det er nok normalt når det er første gangen :) Bare prøve å puste med magen og tenke på hvor mange som har vært gjennom det før så regner jeg med at det skal gå helt fint :)

Back
Topp