Fødsel og koronarestriksjoner

Nei kan ikke være med på obs vis ikke det er noe spesielt! Men fra du skal føde og hele barsel:) man kan søke om at mannen kan være med om man har en grunn da! Så er ikke helt utelukket:) er vel ingen steder nesten som kan ha med partner hele forløpet??
De hadde en stund åpent for at far kunne være med på observasjon, men de endret det tilbake da smitten økte igjen. :)

Jeg skal føde på Ringerike, og partner får være med helt fra det er klart at jeg blir innlagt og til jeg skal hjem igjen – forutsatt at han er frisk og holder seg inne.

Hvis jeg skal inn på sjekk for vurdering og risikerer å bli sendt hjem igjen til ting har kommet lenger, så ønsker de at han venter i bilen i første omgang for å slippe trafikk ut og inn.

Har visst vært slik nesten hele tiden, og ikke strammet inn ved de lokale smitteutbruddene som har vært.

Skal føde på Kalnes, der kan partner være med fra aktiv fødsel og han får være der under hele barseloppholdet. Men hvis han drar får han ikke komme inn igjen.
Så bra! Jeg skal bli satt i gang i starten av januar, og er ikke klar for dette alene!

Back
Topp