Aiaiana2019
Andre møte med forumet
Navn på barnet: Julie
Kjønn: jente
Termin: 27.05.20
Dato født: 22.05.20
Uke+dag: 39+5
Klokkeslett: 1430
Fødested: KK Bergen
Vekt: 3965
Lengde: 53
Hodeomkrets: 35
Forløsningsmetode: Vaginal
Annet du ønsker å fortelle:
startet med rier og smådrypping vannavgang på natten fra ca 02
kroppen tømte seg. Svakere/milde rier frem til 7 tiden. Innlagt 0715 med 2-3 cm åpning.
fikk epidural ca 0800 med god effekt. Jeg kjente likevel riene og noe smerte- slik jeg ønsket det.
aktiv fødsel (4 cm) fra ca 1230.
Julie ble født kl 1430 på kner i sengen. Fantastiske jordmødre som gav meg veldig god veiledning.
en sterk jente som ville hekte seg på puppen med en gang!
Far fikk være tilstede fra start til ca 3 timer etter fødsel. Han måtte reise hjem når vi ble overført til barsel.
En fin fødselsopplevelse

Kjønn: jente
Termin: 27.05.20
Dato født: 22.05.20
Uke+dag: 39+5
Klokkeslett: 1430
Fødested: KK Bergen
Vekt: 3965
Lengde: 53
Hodeomkrets: 35
Forløsningsmetode: Vaginal
Annet du ønsker å fortelle:
startet med rier og smådrypping vannavgang på natten fra ca 02
kroppen tømte seg. Svakere/milde rier frem til 7 tiden. Innlagt 0715 med 2-3 cm åpning.
fikk epidural ca 0800 med god effekt. Jeg kjente likevel riene og noe smerte- slik jeg ønsket det.
aktiv fødsel (4 cm) fra ca 1230.
Julie ble født kl 1430 på kner i sengen. Fantastiske jordmødre som gav meg veldig god veiledning.
en sterk jente som ville hekte seg på puppen med en gang!
Far fikk være tilstede fra start til ca 3 timer etter fødsel. Han måtte reise hjem når vi ble overført til barsel.
En fin fødselsopplevelse

utrolig flinke jordmødre og vernepleiere på avdelingen. Og jeg kunne ikke hatt med bedre støtte enn forloveden min

Det var første gang jeg fikk epidural, og det var bare helt himmelsk
Fødte naturlig med de to andre barna våre... Kl 04 ble jeg trillet opp på barsel og far måtte dra hjem, det var helt ok da vi var trøtte begge to