Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjer her også annethvert år, usikker på om "mitt" sykehus har åpent neste sommer, eller om vi må kjøre to timer..I og med att lokalsykehuset har sommerstengt (hodeløust) så antar jeg det blir Stokmarknes denne gang
Tja, typisk Nord-NorgeSeriøst, sommerstengt?? Det har jeg aldri hørt om før. Vet ikke om jeg skal le eller gråte
Kanskje vi ender opp på samme sykehus daUniversitetssykehuset Nord-Norge
Jeg har vært veldig fornøyd på Ahus. Ville i utgangspunktet til Ullevål med første, men fikk plass på Ahus. Var så fornøyd at jeg neste gang søkte meg dit! Skal det igjen nå!Jeg ønsker ullevål (oslo)
Men det er stor pågang på sommeren, så kan ende opp med alt fra Bærum til ahus...
Jeg er så sta at jeg føder hjemme om jeg ikke får føde på Ullevål
Jeg har ahus litt i vrangen pga en episode. Derfor ønsker jeg meg ikke ditJeg har vært veldig fornøyd på Ahus. Ville i utgangspunktet til Ullevål med første, men fikk plass på Ahus. Var så fornøyd at jeg neste gang søkte meg dit! Skal det igjen nå!
Helt enig. Det er Staten i ett nøtteskall for å spare penger. Her må vi enten ta fly i 20 min eller kjøre 2 timer (pluss ferge) for å komme til fødeavdeling i juli/august. Tragisk men santSeriøst, sommerstengt?? Det har jeg aldri hørt om før. Vet ikke om jeg skal le eller gråte
Forferdelig att staten herser sånn med de stakkars som bortimot trenger tryggheten og støtten aller mest. En sånn sårbar tilstand som å havne i fødsel å være langt unna hjelp er risikabelt å spøke med. Dårlig måte å "spare" penger påDet skjer her også annethvert år, usikker på om "mitt" sykehus har åpent neste sommer, eller om vi må kjøre to timer..
Hvis man har det i vrangen kan jeg forstå det, det blir jo noe helt annet. MEN om du likevel skulle havne der, så har jeg i hvert fall positive erfaringer fra mine to fødslerJeg har ahus litt i vrangen pga en episode. Derfor ønsker jeg meg ikke dit
Enig i at det er fælt at sykehuset skal stenge når det er så kronglete å komme til et annet hva gjør alle de som jobber der? Merkelig politikk.Forferdelig att staten herser sånn med de stakkars som bortimot trenger tryggheten og støtten aller mest. En sånn sårbar tilstand som å havne i fødsel å være langt unna hjelp er risikabelt å spøke med. Dårlig måte å "spare" penger på
Helt enig. Det er Staten i ett nøtteskall for å spare penger. Her må vi enten ta fly i 20 min eller kjøre 2 timer (pluss ferge) for å komme til fødeavdeling i juli/august. Tragisk men sant
Nei det blir vell tvunget til å ha ferie. De har kun vanlig arbeidstid fra 8 til 15 for å slippe å ha alle ansatte i arbeid. Så de fleste fødende blir sendt vidre etter sjekk her.Enig i at det er fælt at sykehuset skal stenge når det er så kronglete å komme til et annet hva gjør alle de som jobber der? Merkelig politikk.
Tønsberg her ogsåTønsberg
Nei det blir vell tvunget til å ha ferie. De har kun vanlig arbeidstid fra 8 til 15 for å slippe å ha alle ansatte i arbeid. Så de fleste fødende blir sendt vidre etter sjekk her.