Fødested

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Hvor skal dere føde? Kanskje noen bor nært hverandre og kan treffes i barselgrupper? Eller kanskje til og med møtes på føden ;)
 
Universitetssykehuset Nord-Norge :)
 
Skal føde på kk i Bergen tror jeg, men vurderer å reise opp til Voss, sikkert mange som har fått med seg hvordan det kan være på kk om sommeren :p

Fødte der i Juli 2010, da måtte jeg ligge på 2 mannsrom med 2 andre, litt trangt kan man si :p
 
Nærmest for meg er Ahus :) fødte sist der også er super fornøyd. Fødte for så vidt på en dag som var veldig hektisk vist, alle rommene var fylt til randen. Mange vikarer osv, men jeg hadde ikke noe å klage på :)
 
Tønsberg :)
 
Skal føde på Ahus. Planen sist var kongsvinger. Men da jeg fikk alvorlig svangersforgiftning og ting ble alvorlig måtte jeg på Ahus, må ditt derfor også denne gangen. Å den store drømmen er å få føde på egenhånd. Slippe keisersnitt.hadde katastrofekeisersnitt sist. Narkose og ikke mannen til stede. Måtte ligge på postoperativ 2 og halv dag, mens junior lå alene på nyfødt intensiven
 
I og med att lokalsykehuset har sommerstengt (hodeløust) så antar jeg det blir Stokmarknes denne gang :oops:
 
Back
Topp