Fødested

Så moro :) Har selv 19 tror jeg så kanskje vi møtes :)
Kanskje det..:) fikk noen dager tidligere enn termin med førstemann, og håper jo at h*n ikke blir værende på overtid iallfall... vet ikke hvordan sjansen er med nr to når nr en kom tidligere?;)
 
Kanskje det..:) fikk noen dager tidligere enn termin med førstemann, og håper jo at h*n ikke blir værende på overtid iallfall... vet ikke hvordan sjansen er med nr to når nr en kom tidligere?;)
Det vet ikke jeg heller, har hatt KS med begge mine så blir forhåpentligvis dette denne gangen au.
 
KK i Bergen, eller er det Storken det heter? Satser på at det går like fort som med lillesøster, at formen er god sånn at vi kan dra fort hjem igjen :)
 
Usikker. Sykehusene her pleier bytte på å ha sommeråpent..
 
KK (Haukeland sykehus, Bergen). Hadde en relativ kjapp fødsel første gang, så håper det går like raskt med andremann. Så selv om jeg synes Voss er et bedre alternativ, rekker jeg det nok ikke ;)
 
Kk Bergen :) veldig fornøyd sist. Vurderte jo å reise til Voss, men glad jeg ikke gjorde det. Absolutt ingenting å klage på.
 
Hvilken måned fødte dere der sist?
Jeg fødte i september, var stappfullt! Måtte dele rom med to andre, vi tre og babyene var ikke i synk, sov ikke- så reiste hjem etter et døgn. Beste med hele opplevelsen var at det var fullt på barsel etter fødselen, så vi måtte bli på føden noen timer, så fikk ha mannen med oss.
 
Jeg fødte i september, var stappfullt! Måtte dele rom med to andre, vi tre og babyene var ikke i synk, sov ikke- så reiste hjem etter et døgn. Beste med hele opplevelsen var at det var fullt på barsel etter fødselen, så vi måtte bli på føden noen timer, så fikk ha mannen med oss.
Ok. Fødte i oktober selv, og måtte dele rom. Lurer på hvor ille det er i juli :p
 
Kristiansand...veldig spent på hvordan det er der kontra Stavanger hvor jeg fødte sist. Var veldig fornøyd der. Har hørt både og om Kristiansand dessverre, og med termin i slutten av juni er det sikkert stappa fullt. Godt å ha gjort det ei gang før da, så føles det kanskje tryggere å dra hjem litt før også :) flere med termin rundt månedsskiftet juni/juli som skal føde i Kristiansand?
 
Ok. Fødte i oktober selv, og måtte dele rom. Lurer på hvor ille det er i juli :p
Problemet er at termin er midt i fellesferien og Storken er mest sannsynlig stengt. Jeg får ikke føde der uansett pga risiko, men fører jo til at presset på føden blir større. Går til privat jordmor (jordmor Kjersti- ELSKER henne) og hun jobber på KK, så tenkte jeg skulle høre litt med henne om hvordan juli egentlig er. Grenser til styrtfødsel også visstnok, og skal inn tidlig i forløpet så er spent på hvordan det blir merker jeg....
 
Problemet er at termin er midt i fellesferien og Storken er mest sannsynlig stengt. Jeg får ikke føde der uansett pga risiko, men fører jo til at presset på føden blir større. Går til privat jordmor (jordmor Kjersti- ELSKER henne) og hun jobber på KK, så tenkte jeg skulle høre litt med henne om hvordan juli egentlig er. Grenser til styrtfødsel også visstnok, og skal inn tidlig i forløpet så er spent på hvordan det blir merker jeg....
Oppdater oss når du har hørt med henne hvordan det er da! :) storken stengt faktisk, det kan bli interessant!
 
Problemet er at termin er midt i fellesferien og Storken er mest sannsynlig stengt. Jeg får ikke føde der uansett pga risiko, men fører jo til at presset på føden blir større. Går til privat jordmor (jordmor Kjersti- ELSKER henne) og hun jobber på KK, så tenkte jeg skulle høre litt med henne om hvordan juli egentlig er. Grenser til styrtfødsel også visstnok, og skal inn tidlig i forløpet så er spent på hvordan det blir merker jeg....
Oppdater oss når du har hørt med henne hvordan det er da! :) storken stengt faktisk, det kan bli interessant!

Ja, signerer denne! :) vil gjerne høre om hvordan det er i juli!
 
Fødte på Rikshospitalet forrige gang, regner med at jeg søker meg dit denne gangen også.
 
Back
Topp