Fødested

Ringerike :)

Har hørt at noen har fått omvisning på sykehuset eller fødeavdelingen i forkant, hvordan fungerer det? Får man det automatisk eller hva gjør man for å bestille en sightseeing?

Har hørt at noen har fått omvisning på sykehuset eller fødeavdelingen i forkant, hvordan fungerer det? Får man det automatisk eller hva gjør man for å bestille en sightseeing?

du ringer inn og spørr om de har slike omvisninger, og at du vil ☺
ja på føden.

Skal selv føde der, og har bare hørt positive ting. At et splitter nytt sykehus fremstår som hvitt og sterilt er ikke å nøye for min del.
Synes Fredrikstad sykehus var ganske slitent og dette gjorde det litt 'hytteaktig' noe som igjen kan tolkes som mer hjemmekoselig.
Jeg er glad jeg nå får muligheten til å føde på splitter nytt sted med hypermoderne fødestuer, hvor alt nødvendig utstyr er tilgjengelig.

Jeg er av typen som ikke er så glad i sånt. Får nesten litt tannlege følelse. Nå er kanskje jeg heldig å har hatt fødsel uten komplikasjoner, så føler ikke for noe konstant overvåking. Ville født hjemme uansett om det kom nytt sykehus eller ei. Men likte godt at man hadde valget i Fredrikstad, om man ville ha den hyttekosen eller skikkelig sykehus ( tenker da på forskjellen mellom B7 og B3) Nå har man ikke noe valg, å det er kjipt. Spesielt for dem som kanskje har litt sykehusskrekk, eller sånne som meg, som ikke liker alt det utstyret. Håper dem åpner noe ala ABC klinikken et sted i Østfold :-)

Namsos. Tror jeg :p

Jeg er av typen som ikke er så glad i sånt. Får nesten litt tannlege følelse. Nå er kanskje jeg heldig å har hatt fødsel uten komplikasjoner, så føler ikke for noe konstant overvåking. Ville født hjemme uansett om det kom nytt sykehus eller ei. Men likte godt at man hadde valget i Fredrikstad, om man ville ha den hyttekosen eller skikkelig sykehus ( tenker da på forskjellen mellom B7 og B3) Nå har man ikke noe valg, å det er kjipt. Spesielt for dem som kanskje har litt sykehusskrekk, eller sånne som meg, som ikke liker alt det utstyret. Håper dem åpner noe ala ABC klinikken et sted i Østfold :-)
Håper du får føde hjemme da, jeg hadde veldig lyst å føde på B7 sist, men avdelingen var jo stengt hele juli, så da ble det B3 og jeg er glad for det da lystgassen ble min gode venn, og er sjeleglad at denne er tilbake på det nye sykehuset.
Håper de ser behovet og kanskje åpner en slik klinikk her i området.

SSF eller KK i Bergen...kommer an på hvor mye for tidlig født sistemann blir :oops:

Bærum. Jeg har født både der og på Ullevål tidligere, og foretrekker klart Bærum. Ullevål blir litt...rullebånd eller maskin. Neste fødende lå og ventet når jeg ble trillet ut av fødestuen, liksom

Back
Topp