Fødested

Haugesund tenker jeg
 
Riksen :)
 
Drammen
 
Ullevål :) Forhåpentligvis på ABC avdelingen.
 
Pga sengene ? Jeg skal føde på kalnes og syntes de sengene ser ubehagelige ut.

Ikke bare sengene, har hørt at det er veldig "unaturlig" der. Hvite vegger, sterilt, ikke lov å henge opp et bilde engang. Alt utstyr står fremme. Mer sterilt og sykehuspreg enn det var på B3 :-(
 
Ikke bare sengene, har hørt at det er veldig "unaturlig" der. Hvite vegger, sterilt, ikke lov å henge opp et bilde engang. Alt utstyr står fremme. Mer sterilt og sykehuspreg enn det var på B3 :-(
Skal selv føde der, og har bare hørt positive ting. At et splitter nytt sykehus fremstår som hvitt og sterilt er ikke å nøye for min del.
Synes Fredrikstad sykehus var ganske slitent og dette gjorde det litt 'hytteaktig' noe som igjen kan tolkes som mer hjemmekoselig.
Jeg er glad jeg nå får muligheten til å føde på splitter nytt sted med hypermoderne fødestuer, hvor alt nødvendig utstyr er tilgjengelig.
 
blir nok Ahus tenker jeg :)
 
Pga sengene ? Jeg skal føde på kalnes og syntes de sengene ser ubehagelige ut.
Fødesengene? Jeg fødte i alle fall i en utrolig ubehagelig sånn seng, men rakk ikke å tenke på at jeg kunne bytte stilling engang. Følte at jeg skulle falle ned hele tiden.
 
Fødesengene? Jeg fødte i alle fall i en utrolig ubehagelig sånn seng, men rakk ikke å tenke på at jeg kunne bytte stilling engang. Følte at jeg skulle falle ned hele tiden.

Ja de har jo noen nye senger på det nye sykehuset og jeg gruer meg til å ligge i de. De ser jo ubehagelige ut. Sist fødte jeg på abc på Fredriksstad og det var det jo dobbeltsenger å føde i. Mye bedre
 
Jeg kommer ikke til å føde på det lokale sykehuset, så planen er å søke Bærum som er nest nærmest. Pga komplikasjoner i ryggen kan det derfor hende det blir Riksen eller Ullevål i stedet, hvis de ikke har kompetanse på det området i Bærum. Jordmor jobber med å finne ut av det, så blir spennende å se hvor søknaden til slutt sendes:)
 
Håper på Voss. Alternativet er KK bergen, men vil ikke dit.
 
Jeg kommer ikke til å føde på det lokale sykehuset, så planen er å søke Bærum som er nest nærmest. Pga komplikasjoner i ryggen kan det derfor hende det blir Riksen eller Ullevål i stedet, hvis de ikke har kompetanse på det området i Bærum. Jordmor jobber med å finne ut av det, så blir spennende å se hvor søknaden til slutt sendes:)
Jeg syns Bærum var veldig greit for 5 år siden iallefall :)
 
Back
Topp