Fødested

KK i Bergen. Var super fornøyd med føden sist, ikke så fornøyd med barsel. Håper eg kan reise hjem fort denne gangen!

Har hørt at noen har fått omvisning på sykehuset eller fødeavdelingen i forkant, hvordan fungerer det? Får man det automatisk eller hva gjør man for å bestille en sightseeing?
Jeg deltok på et fødselskurs da jeg gikk gravid med førstemann hvor omvisning var inkludert. Ellers tror jeg du kan ta kontakt med fødeavdelingen men ikke sikkert de har tid å vise rundt da.

Bærum. Jeg har født både der og på Ullevål tidligere, og foretrekker klart Bærum. Ullevål blir litt...rullebånd eller maskin. Neste fødende lå og ventet når jeg ble trillet ut av fødestuen, liksom

Jeg har hørt motsatt, altså mye negativt om Bærum. Men tror og synes ikke man skal høre på for mye av hva andre synes, da alle har ulik opplevelse. Og det kommer selvfølgelig også an på hvilken jordmor man får osv (dessverre). Men nå er det jo greit for deg å velge, som har vært på begge stedene da :) Jeg var i hvert fall veldig fornøyd med Ullevål og følte ikke noe av det du beskriver :)

KK i Bergen. Var super fornøyd med føden sist, ikke så fornøyd med barsel. Håper eg kan reise hjem fort denne gangen!

Signerer denne :) akkurat samme opplevelse :)

Her blir det Kalnes. Akkurat hvordan fødeavdelingen er bryr jeg meg ikke så mye om da jeg pleier å ha kjappe fødsler. Men det kunne gjerne vært et barselhotel der, gruer meg til dagene inne på sykehuset, så satser og håper på en kjapp hjemreise.

Sus :)

Midt Troms fødestue eller UNN Tromsø :)

Her blir det Kalnes. Akkurat hvordan fødeavdelingen er bryr jeg meg ikke så mye om da jeg pleier å ha kjappe fødsler. Men det kunne gjerne vært et barselhotel der, gruer meg til dagene inne på sykehuset, så satser og håper på en kjapp hjemreise.

Hadde raskt fødsel sist jeg også så jeg satser på at alt går fort og bra så jeg kan dra hjem samme dag(skal også på kalnes).

St. Olavs

Back
Topp