Blir sus her ogBlir nokk sus på meg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sus her ogBlir nokk sus på meg også![]()
Ca halvannen time til nærmeste, og ca 2 timer til det andre litt større. Lengre ved mye trafikk selvsagtikke ideelt, var en grusom ambulansetur sist fødsel
![]()
Aah Ok ^-^ Har hørt veldig mye ymse. Søsteren min fødte begge sine der og var veldig fornøyd, en venninne var litt mindre fornøyd, mente de var veldig gretne der og dårlig med plass...
Blir det helikopter da? :S det var lang vei det!!!Siden jeg ikke får føde på fødestua blir det nok namsos eller Levanger, allt etter hvor legen vil ha meg. Er 2,5-3 timer til Namsos og vertfall 4 til Levanger.
Fredrikstad sykehus, om ikke de har flyttet til særp innen den tid.![]()
Blir det helikopter da? :S det var lang vei det!!!
Fikk nok fordi fødselen var godt i gang. Jordmor fulgte med også. En uke før ble vi og sendt til sykehuset men da fant vi ut at det var unødvendig av oss å ta opp en ambulanse siden det ikke var tegn til at det gikk fort. Så det må nok vurderes etter situasjonFikk du ambulanse? Lurer nemlig på om jeg får det eller må ta taxi? Har 1 t 20 min til Gjøvik. 50 min til A hus. Men har ingen til å kjøre evt ved fødsel pr dags dato.
Om det da ikke blir forsinkelser, noe det stort sett blir. Men hadde hvert greit å fått h*n på det nye sykehuset, så lenge dette er min sisteOm du mener Kalnes, så skal det stå ferdig til november 2015![]()