Fødestad

Drammen, tipper jeg!

Ahus ☺️

Bergen. Kan gå t Kk (ca 5 min gange), så da gidder jeg ikke å sette meg i bilen og kjøre t Voss. Om d er fælt og fullt, drar jeg bare raskere hjem.

Ahus

Har du mulighet ville jeg kanskje valgt Voss - ettersom du har termin i den mest hektiske perioden. Har jo vært litt skriverier om kapasiteten på KK nå i sommer.

Jeg har også vurdert Voss også. Men hva gjør man om man kommer for tidlig? Blir man sendt hjem igjen da? Eller at man ikke rekker det? Frister lite å føde i en veikant :-p Hehe!

Jeg har også vurdert Voss også. Men hva gjør man om man kommer for tidlig? Blir man sendt hjem igjen da? Eller at man ikke rekker det? Frister lite å føde i en veikant :-p Hehe!
Ser at en veikant ikke er å foretrekke, hehe. Jeg kan aldri tenke meg at de sender deg hjem, men du kan jo høre hva prosedyren er? Jeg var fast bestemt på Haukeland, men etter alt om har stått i avisen og erfaring fra en god venninne i sommer blir det Ullevål. Bor i Oslo, så greit nok - men har større nettverk i Bergen, og kunne derfor tenkt meg å føde der. Men samtidig må de vel skjerpe inn rutinene sine på Haukeland snart nå som de får så mye tyn. Og det er lenge til sommeren - og de vet jo at det er høysesong, så det er jo enda håp :-) Det var venninnen min som gjorde meg oppmerksom på Voss - og at det er et godt alternativ. Vet ingenting om Ullevål, så aner ikke om byttet mitt var riktig..

Back
Topp