•Ellibelli•
Gift med forumet
Kan være kjekt å slippe det!oslo østullevål og riksen, men ahus ligger nærmest oss
vil ikke riskere å føde på veien heller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være kjekt å slippe det!oslo østullevål og riksen, men ahus ligger nærmest oss
vil ikke riskere å føde på veien heller
![]()
Sniker fra april, det hadde vært moro!!Kanskje det blir bv treff i skien, hehe
Sniker fra april, det hadde vært moro!!bor på Ulefoss selv
![]()
Med ny vei så er det vel omtrent kortere til Skien og..Jeg bor i Larvik, men velger heller Skien enn Tønsberg tror jeg.
Har du mulighet ville jeg kanskje valgt Voss - ettersom du har termin i den mest hektiske perioden. Har jo vært litt skriverier om kapasiteten på KK nå i sommer.
Ser at en veikant ikke er å foretrekke, hehe. Jeg kan aldri tenke meg at de sender deg hjem, men du kan jo høre hva prosedyren er? Jeg var fast bestemt på Haukeland, men etter alt om har stått i avisen og erfaring fra en god venninne i sommer blir det Ullevål. Bor i Oslo, så greit nok - men har større nettverk i Bergen, og kunne derfor tenkt meg å føde der. Men samtidig må de vel skjerpe inn rutinene sine på Haukeland snart nå som de får så mye tyn. Og det er lenge til sommeren - og de vet jo at det er høysesong, så det er jo enda håpJeg har også vurdert Voss også. Men hva gjør man om man kommer for tidlig? Blir man sendt hjem igjen da? Eller at man ikke rekker det? Frister lite å føde i en veikantHehe!