Fødeplass Oslo

Åh:p Ble så glad når det stod 5 dager:p Hehe... Får smøre meg med tolmodighet jeg da!:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er samme sykehus som meg, Ahus, ikke sant? Med de to andre barna mine tok det under en uke, så jeg ble nesten litt bekymra da det tok to uker nå, men tipper det skyldtes ferien. Jeg hadde timen da henvisning ble sendt i slutten av juni. Nå når fellesferien straks er over går det sikkert fort.

Det er samme sykehus som meg, Ahus, ikke sant? Med de to andre barna mine tok det under en uke, så jeg ble nesten litt bekymra da det tok to uker nå, men tipper det skyldtes ferien. Jeg hadde timen da henvisning ble sendt i slutten av juni. Nå når fellesferien straks er over går det sikkert fort.

Ja Ahus:) Ble sendt på onsdag så har ikke gått så veldig langt tid;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har søkt Ullevål. Håper jeg får plass der. Men hva med Rikshospitalet? Er den bra eller? Ser bare Ahus og Ullevål her jeg. :p
Kan absolutt anbefale Rikshosptalet

Hatt 2 fødsler på a-hus. Første med keisersnitt og nummer 2 igangsatt etter flere oppfølgingssamtaler (føde-skrekk) ;) veldig fornøyd og elsket lystgassen ;)
Satser på VANLIG fødsel denne gangen, starte av seg selv!

Har første kontrolltime om 2 uker (i uke 13) og søker ahus da!

Gleder meg til fødeplass er avklart for meg og, og time til oul er i orden osv :)

Sent from my iPad using BV Forum

Åja.. Men Riksen er jo også veldig bra.. Har mange kollegaer som har født der (jobber på Riksen selv, men på en annen avd) :-)
Hadde ks sist å var veldig fornøyd. Jobber på Riksen jeg å

Har søkt fødeplass hos Ullevål for noen uker siden. Har enda ikke fått svar fra dem. Hvor lenge skal man venter? :( Får ikke kontakt med vikar fastlegen el fastlegen om de har søkt eller ikke. Jeg spurte en annen og de sa "Jeg tror det". Jeg er usikker om de har søkt plass for meg eller ikke. Tenkte å ha plass hos Ullevål ang at mannen min kan også overnatte der så han kan hjelpe meg i natta. Hører absolutt ingenting når jeg sove.

Back
Topp