Fødeplass Oslo

Så godt å høre at så mange er fornøyd med ahus :D får jeg ikke plass på Ullevål så vet jeg at jeg er i trygge hender der i allefall!! Er det ingen som har født på Ullevål her? He he, nå kjennes det ut som at jeg har valgt feil her.

En venninne av meg var veldig fornøyd med Ullevål, så jeg søkte meg dit. I tillegg til at den lille ble unnfanget på laben i samme bygg, så da føles det ekstra stas å føde der:)

En venninne av meg var veldig fornøyd med Ullevål, så jeg søkte meg dit. I tillegg til at den lille ble unnfanget på laben i samme bygg, så da føles det ekstra stas å føde der:)
Hahah! Sant?? Mbk?eller labbygget?

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg er førstegangs gravid og lurer på hvirdan søker jeg fødeplass?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg er førstegangs gravid og lurer på hvirdan søker jeg fødeplass?

Har du vært på første svangerskapskontroll? Da jeg var der, sa jeg bare til legen min hvor jeg ville føde, og så sendte hun inn et skjema for meg der og da. Jeg bor på grensen mellom Oslo og Bærum, så jeg valgte Bærum sykehus. Aldri født før, så hadde ikke så mange formeninger om hvilket sykehus som er best :p

Jeg har søkt til ABC på Ullevål! Kjempefornøyd sist, utrolig god oppfølging i forkant gjennom svangerskapetog veldig flinke på ammeveiledning! I tillegg er de gode på alle typer smertelindring som ikke er medikamentell og jeg ønsker en så naturlig fødsel som mulig.. Skal sies at vesle kom på 3,5 timer forrige gang, bare 45 min fra jeg kom på Ullevål til hun var ute, så jeg hadde nok ikke rukket særlig mye annet uansett.. :-)

Jeg har fått fødeplass på Bærum!
Drammen er vel kanskje nærmest, men de har ikke lystgass der, så det er uaktuelt for meg å føde uten.

Hilsen pingla :D

Hvor lang tid fra dere søkte fikk dere svar?:)

5 dager

Har søkt Ullevål. Håper jeg får plass der. Men hva med Rikshospitalet? Er den bra eller? Ser bare Ahus og Ullevål her jeg. :p

Back
Topp