Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja om vi får komme på hotellet denne gangen også, så skal jeg ta meg mer til rette ja. Så kan jeg jo mer om amming og vet hvordan det skal gjøres. Selv om det nå kan bli helt annerledes med denne.Jeg skal på Ahus, har født der to ganger. Veldig fornøyd spesielt med tun A og barselhotellet. Men det var også litt stress med avtalene sånn som du opplevde på Ullevål Bella75. De informerte for så vidt om legesjekken når vi kom dit midt på natta, men skulle ønske vi slapp å gå kl 9 den første dagen siden vi kom dit kl 4 om natta. Vi kunne jo ventet til dagen etter, og det hadde vær deiligere for oss. Jeg var jo full av adrenalin og redd for om jeg kom til å våkne hvis ungen skrek, så var vanskelig nok å sove, og fælt å vite at jeg måtte opp så kort tid etter. Med andre tok vi oss mer til rette, så da opplevdes det bedre. Amming var de supergode på, og jeg ringte på hver gang jeg skulle legge til så det gikk seg veldig greit til.
Høres bra ut er min første så tror jeg skal ta meg til rette og ringe på hver gang det er noe jeg lurer på he he.Har ikke søkt, men det blir ullevål. Fødte der sist, midt på sommeren, og var kjempefornøyd med fødeavd.
Deilig å kunne flytte bort på hotellet og bo for seg selv. Herlig å få servert mat og kunne ha alt av bleier og utstyr tilgjengelig. Fint rom og OL på tv. Eneste var at vi ikke var særlig fornøyd med jordmødrene og pleierne på hotellet. Veldig sprikende "råd" og elendig ammehjelp(var vanskelig med amminga i starten for oss) Vi fikk aldri beskjed før i siste minutt når det var noe vi skulle på (infomøte, legevisitt). Så om vi var på vei til måltid, ammet eller ungen sov, så var det bare å komme seg av gårde til avtalen.
Jeg har hørt at det er flere som har hatt dårlig opplevelse på ahus så jeg søkte meg inn til Ullevål selvom ahus er nærmere godt du er storfornøyd!! Spennende!Jeg skal på Ahus, har født der to ganger. Veldig fornøyd spesielt med tun A og barselhotellet. Men det var også litt stress med avtalene sånn som du opplevde på Ullevål Bella75. De informerte for så vidt om legesjekken når vi kom dit midt på natta, men skulle ønske vi slapp å gå kl 9 den første dagen siden vi kom dit kl 4 om natta. Vi kunne jo ventet til dagen etter, og det hadde vær deiligere for oss. Jeg var jo full av adrenalin og redd for om jeg kom til å våkne hvis ungen skrek, så var vanskelig nok å sove, og fælt å vite at jeg måtte opp så kort tid etter. Med andre tok vi oss mer til rette, så da opplevdes det bedre. Amming var de supergode på, og jeg ringte på hver gang jeg skulle legge til så det gikk seg veldig greit til.
27 feb caHøres bra ut er min første så tror jeg skal ta meg til rette og ringe på hver gang det er noe jeg lurer på he he.
Når er det du har termin?
Ja, ikke vær sjenert, mas på de døgnet rundt! Krev god veiledning med ammingen(om du skal amme da).Høres bra ut er min første så tror jeg skal ta meg til rette og ringe på hver gang det er noe jeg lurer på he he.
Når er det du har termin?
Jeg kjenner også noen som er misfornøyd med Ahus. Men det fødes veldig mange barn der, vi var heldige, og jeg tŕor nok flere enn oss er fornøyd. Bor midt mellom Ahus og Fredrikstad, og har hørt både bra og dårlig om begge de. Første gang valgte jeg Ahus fordi jeg nettopp hadde hørt negativt om Fredrikstad, så jeg merker at man styres litt av det siste man har hørt.Jeg har hørt at det er flere som har hatt dårlig opplevelse på ahus så jeg søkte meg inn til Ullevål selvom ahus er nærmere godt du er storfornøyd!! Spennende!
He he ja, fort gjort å bli påvirket av andre rundt segJeg kjenner også noen som er misfornøyd med Ahus. Men det fødes veldig mange barn der, vi var heldige, og jeg tŕor nok flere enn oss er fornøyd. Bor midt mellom Ahus og Fredrikstad, og har hørt både bra og dårlig om begge de. Første gang valgte jeg Ahus fordi jeg nettopp hadde hørt negativt om Fredrikstad, så jeg merker at man styres litt av det siste man har hørt.
Veldig forskjellig. Fra noen få dager til tre uker. Her gikk det tre uker.Så godt at dere er fornøyde med tidligere sykehus hvor lang tid tar det ca før man får svar på søknaden sin ?