ALN89
Forumet er livet
Nei, er det jeg også mener. Betalte heller ikke for tre år siden..Det gjør det jaggu i mitt brev også. Men det virker som at det er et generelt skriv. Kan ikke skjønne at man skal betale for OUL plutselig....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er det jeg også mener. Betalte heller ikke for tre år siden..Det gjør det jaggu i mitt brev også. Men det virker som at det er et generelt skriv. Kan ikke skjønne at man skal betale for OUL plutselig....
Vis vedlegget 106750
Dette står det i mitt brev, står det samme i innkallingen til i morgen. Det skal jo være gratis :s står at bildene koster 70 kr..
Jaaaa, nå demrer det for meg at det sto i mitt også, men jeg tolket den delen av brevet som et generelt skriv ja. Tror det er et standardbrev ved innkalling etter henvisning.Det gjør det jaggu i mitt brev også. Men det virker som at det er et generelt skriv. Kan ikke skjønne at man skal betale for OUL plutselig....
Det er godt mulig. Sist stod det ikke i brevet. Jeg er ganske sikker på at man ikke skal betale, er vel kun for div utstyr man skal betale..Jaaaa, nå demrer det for meg at det sto i mitt også, men jeg tolket den delen av brevet som et generelt skriv ja. Tror det er et standardbrev ved innkalling etter henvisning.
De burde jo kanskje vært litt tydeligere på det punktet? Men jeg TROR altså at det ikke er egenandel på OUL.