Fødeplass i Oslo

Vis vedlegget 106750

Dette står det i mitt brev, står det samme i innkallingen til i morgen. Det skal jo være gratis :s står at bildene koster 70 kr..
Det gjør det jaggu i mitt brev også. Men det virker som at det er et generelt skriv. Kan ikke skjønne at man skal betale for OUL plutselig....
Jaaaa, nå demrer det for meg at det sto i mitt også, men jeg tolket den delen av brevet som et generelt skriv ja. Tror det er et standardbrev ved innkalling etter henvisning.

De burde jo kanskje vært litt tydeligere på det punktet? Men jeg TROR altså at det ikke er egenandel på OUL.

Jaaaa, nå demrer det for meg at det sto i mitt også, men jeg tolket den delen av brevet som et generelt skriv ja. Tror det er et standardbrev ved innkalling etter henvisning.

De burde jo kanskje vært litt tydeligere på det punktet? Men jeg TROR altså at det ikke er egenandel på OUL.
Det er godt mulig. Sist stod det ikke i brevet. Jeg er ganske sikker på at man ikke skal betale, er vel kun for div utstyr man skal betale..

I slutten av avsnittet står det også: "Hvis du uteblir fra timen uten å gi beskjed minst 24 timer i forveien, vil du bli belastet med et gebyr på 640. Dette gjelder selv om du har frikort eller er fritatt for egenandel"
Tipper vi går i den siste gruppen der :)

Back
Topp